22 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Zan --> Galatasaray


"Bakalım ayağımız ne kadar uğurlu gelecek, gündem ne kadar dolacak" diyerek postumuzu bitirdik, daha saati dolmadan gündeme ilk bomba düştü.

Fenercell örneğinde gördüğümüz gibi haber öncelikle Gsmobile abonelerine gönderilmiş ve Gökhan Zan ile iki senelik anlaşma imzalandığı açıklanmış. Detaylar hızla önümüze gelecektir ama benim sabah gazetede gördüğüm Gökhan Zan'ın sözleşmesindeki +1 yıllık opsiyonu kullanmayı Beşiktaş yönetiminin atladığı ve bunu fırsat bilen futbolcunun da ücretine zam istediği haberiydi. Çok üstünde durmadım ama haber gerçekmiş, bu transfer ne şekilde gelişti bilmiyorum ama sanki Galatasaray süreci Beşiktaş'dan daha iyi takip etmiş. He bence yaptıkları pek hoş değil o ayrı..

Gökhan Zan'ın yaptığına ben isim koymayacağım, Beşiktaş'lı arkadaşlar gereken her şeyi fazlasıyla söyleyeceklerdir. Herhalde kendisi doğuştan çok sıkı bir Galatasaray taraftarıydı..

Servet kumarı kazanılmıştı, Gökhan Zan ile de bu olur mu? Ben sanmıyorum. Bu transfere çok sevinen bir Galatasaray'lı ya da çok üzülen bir Beşiktaş'lı da herhalde yoktur. Beşiktaş'ın tek üzüldüğü nokta deli gibi bir Türk oyuncu ihtiyacı varken eldeki bir ismin de kaybedilmesidir. Bu transfer de Beşiktaş yönetiminin rezilliklerinden biri olarak arşivlere geçecektir.

Galatasaray'daki transfer sessizliği taraftarlarında geçtiğimiz yıla benzer bomba transfer beklentilerine yol açmıştı. Diğer transferler ne olur bilmiyorum ama herhalde onların beklediği bomba bu değildi. Bir diğer nokta da bu transferden Rijkaard'ın haberinin olup olmadığı, iki Adnan kafalarına göre iş yapmaya bu kadar çabuk başladılarsa ilerleyen günlerde neler yaparlar bilemiyorum..

Neresinden bakarsanız bakın önümüzdeki günlerde bu imza çok konuşulacak. Gökhan Zan tartışılacak, iki kulüp arasındaki ilişki yıpranacak belki de Beşiktaş yönetiminden istifa eden olacak.

Çok ilginç bir transfer sezonu oluyor.. Çocukluğuma döndüm..

3 yorum:

Patasana dedi ki...

bizim m.topuz olayının üzeride biraz örtülmüş oldu işte:)

Gayriciddimilliariza dedi ki...

öncelikle başlık "gitti" anlamındaysa yanlış.> bu işaret büyüktür anlamına geliyor ama bir zamanlar benim de içinde olup şimdi adına lanet ettiğim bir sitede bu işaret gitti anlamında kullanılıyor ve bunu da zaten sadece oradaki 50-60 kişi biliyor.blog olarak simgeleri daha evrensel ve doğru kullanmalısınız.yazıya gelince;iki yazı görünce birini şenşef yazdı sandım ama ikisi de arkhe imzalı.Arkhe çok özledi o zaman blogunu dedim ama galatasaraylı olarak şenşefin görüşlerini de merak ettim.demek ki galatasaray'da bu trasnfer çok heyecan yaratmamış diyebilir miyiz sayın şenşef?.gökhan zan'a gelince.geçen seneye kadar çok faydalı olmayan zan bu sene özellikle ligin ikinci yarısında göz doldurucu şekilde kendini gösterdi (bir bursa maçı onun maçı idi neredeyse).o anlamda ondan daha iyisini bu zamana kadar aramayı hissetmeyen yönetim buldu da mı bu kadar serbest bıraktı onu bilemiyorum.Aman gitme şeklinde bir titizlik yapılmadı neticede.Umarım iyi bir türk defans haberi alırız.Beşiktaş için rezillik olmaktan o anlamda çıkar.Galatasaray'ın onu alışında da çok etik dışı bir durum yok.Ha Adnan-Yıldırım arasında bir anlaşma varsa zaten "mini etik"olarak kendiliğinden hallolmuş olur durum.Dolayısıyla bir yıpranma olmaz iki kulüp arasında.Başka ne dicektim? Tamam şimdilik bu kadar.

Arkhe dedi ki...

Bu uyarıyı senden daha önce de almıştım ve başlığı düzeltmiştim, yine düzelttim.. :)

Şen Şef Alaçatı'da yazı iş-tatil karışık geçiriyor, diğer yazıda yaptığı yorumları bile nimetten sayıyoruz.. :)