18 Haziran 2011 Cumartesi

Fark


Basketbolda rakibimiz Galatasaray değildi. Galatasaray sadece serinin son halkasına engel olabilmek için tüm gücünü ortaya koyan ve aşılması gereken son engeldi. Ama başaramadılar, engel olamadılar. Fenerbahçe harika bir sezonu olması gerektiği şekilde bitirdi. Kimse "Dünyanın En Büyük Spor Kulübü" dediğimizde kızmasın, bulabiliyorsa başka bir kulüp adı yazsın.

Saras'ın yıllarca büyük bir hayranı oldum ve ne olursa olsun onu bu formayla az da olsa izleyebilmek mükemmeldi. Emir'e bayılıyorum, harika işler yapıyor. Top eline çok yakışıyor. Sahada yaptığı işler, o mükemmel saha görüşü ve oyun zekası beni çok etkiliyor. Tomas'ı bir ayrı seviyorum, tam bir takım oyuncusu. Olması gereken yerde ortaya çıkıyor ve sessiz sedasız işini çok iyi yapıyor. Seneye de onu bu takımda görmek istiyorum. Oğuz, Ukic, Kinsey ve diğerleri, hepsi çok önemli oyuncular. Elde gerçekten iyi bir kadro var.

Ama işte Kaptan var ya Kaptan, o bir başka.. Bu son maçı o aldı, kupa töreni sırasında da aklımızdan geçenleri yaptı, tezahuratları başlattı. Bütçe farkı, kalite farkı, o fark, bu fark şu fark. Hepsine tamam ama en büyük fark Ömer Onan..

Fenerbahçe'de bizim kadar Fenerbahçeli bir Büyük Kaptan var, başka da kimsede yok..

1 yorum:

Pamukk dedi ki...

barcelonası real madridi m.unitedı vs vs onlar dünyanın en büyükleri ama akıllı değiller heralde sizin gibi akıl edememişler her branşa dünya para harcayıp rakipsizce her yerde şampiyon olmayı.
belki şubeleri bile yoktur hatta kimsenin tikinde olmadığından :)