17 Temmuz 2009 Cuma

Beşiktaş 2009-2010 Sezonu Formaları


Yeni sezon formalarını ilk tanıtan takım Adidas ile birlikteliğine yeni başlayan Beşiktaş oldu. Aceleleri neymiş bilmiyorum ama keşke formalar üzerinde biraz daha çalışsalarmış. Çubuklu güzel olmuş, gerçi o formayı çirkinleştirme şansınız da yok. Nispeten kalın çizgiler güzel gözüküyor, ben beğendim. Diğer iki forma ise bence rezalet, özellikle baklavalı forma (damalı forma oluyormuş) hayatımda gördüğüm en kötü formalardan biri, Beşiktaş'ın daha kötü bir formasını hatırlamıyorum. Beyaz formanın önündeki çizgiler de meğer kartal pençesiymiş, söylemeseler anlamamın imkanı yok. 2-3 çizgi atıp bıraksalar belki kurtarırmış ama böyle hiç olmamış.
.
Adidas da şaşırttı, başka bir marka böyle şeyler deneyip ortaya şu formaları çıkarsa anlarım ama Adidas'ın bu formalar üzerine logosunu koyacağını beklemezdim.

3 yorum:

Pamukk dedi ki...

Allah tepelerinden baksın topunun

Volvox dedi ki...

Olmamış.

Gayriciddimilliariza dedi ki...

rezalet..geçen sezonki ninja kaplumbağası forması da rezaletti (siyah gri) ortadaki klasik giyilebiliteli ancak.