Beşiktaş ve Fenerbahçe’den sonra Galatasaray da formalarını tanıttı. Öncelikle şunu söyleyeyim, ben olsam turuncuya devam ederdim. Geçtiğimiz sezon çok sade bir tasarım olmasına rağmen tutmuştu, bu sezon belki biraz siyah ile hareketlendirerek satışa çıkartılabilirdi ama tercih edilmemiş.
Parçalı formada renkler ters yerlere alınmış, Galatasaray logosu altında artık sarı var. Bence çok şey fark etmiyor. Geçtiğimiz sezondan farklı olarak kolları da aynı renk devam ettirmişler. Avea reklamları kırmızı üzerine beyaz, sarı üzerine de siyah ile yazılmış. Sarı ve kırmızı tercih edilse daha güzel olabilirmiş. Formayı bozan tek detay ise Türk Telekom reklamı, forma ile hiç uyumlu değil ve kullanılan fontlar da formayı kalitesiz gösteriyor. Bence geçtiğimiz sezonun parçalı forması bu formadan daha güzeldi, klasikler üzerinde fazla oynamaya gerek yok.
Beyaz forma için kötü denmez, rahatsız edici bir şey yok ama sanki biraz basit olmuş, antreman forması havası var. Avea ve Türk Telekom reklamları kırmızı kullanılmış ve forma ile uyumlu duruyor. Forma üzerine konuşulacak fazla bir şey yok, sade bir tasarım ama bence geçtiğimiz sezonun beyaz forması da bu formadan daha güzel bir tasarımdı.
Assolist olarak mor formayı sona bıraktık. Aslında çok da yorum yapmak istemiyorum çünkü yapacağım yorumlar biraz dalga geçmeye kaçabilir. Bu formayı beğenenler olmuştur, zevktir, bir şey diyemem ama ben de dalga geçmekten başka bir şey söyleyemem. Baros “sahada 11 kaleci gibi olacağız”, Rijkaard da “Bu forma ile rakiplerin kafasını karıştıracağız” demiş. Onlar bile sanırım biraz dalga geçmişler. Mor renk dışında bir şeyler söylemek gerekirse forma arkasındaki Ülker logosu da kendi renginde kalmış, Fenerbahçe formasında Ülker logosunu forma rengine uydurmuştu.
Forma ihtiyacı varsa mor harici iki forma alınabilir ama görür görmez “hemen gidip alayım” dedirten bir tasarım çıkmamış. Kol ve sırt reklamlarının kulübün renklerinden tercih edilmemesi ise büyük bir eksi. Geçtiğimiz sezonun eksik formalarını tamamlamak Galatasaray taraftarları için daha iyi bir seçenek olabilir. Herhalde outlet mağazaları şimdiye kadar hiç görmedikleri ilgiyi bu sezon görecek.
Parçalı formada renkler ters yerlere alınmış, Galatasaray logosu altında artık sarı var. Bence çok şey fark etmiyor. Geçtiğimiz sezondan farklı olarak kolları da aynı renk devam ettirmişler. Avea reklamları kırmızı üzerine beyaz, sarı üzerine de siyah ile yazılmış. Sarı ve kırmızı tercih edilse daha güzel olabilirmiş. Formayı bozan tek detay ise Türk Telekom reklamı, forma ile hiç uyumlu değil ve kullanılan fontlar da formayı kalitesiz gösteriyor. Bence geçtiğimiz sezonun parçalı forması bu formadan daha güzeldi, klasikler üzerinde fazla oynamaya gerek yok.
Beyaz forma için kötü denmez, rahatsız edici bir şey yok ama sanki biraz basit olmuş, antreman forması havası var. Avea ve Türk Telekom reklamları kırmızı kullanılmış ve forma ile uyumlu duruyor. Forma üzerine konuşulacak fazla bir şey yok, sade bir tasarım ama bence geçtiğimiz sezonun beyaz forması da bu formadan daha güzel bir tasarımdı.
Assolist olarak mor formayı sona bıraktık. Aslında çok da yorum yapmak istemiyorum çünkü yapacağım yorumlar biraz dalga geçmeye kaçabilir. Bu formayı beğenenler olmuştur, zevktir, bir şey diyemem ama ben de dalga geçmekten başka bir şey söyleyemem. Baros “sahada 11 kaleci gibi olacağız”, Rijkaard da “Bu forma ile rakiplerin kafasını karıştıracağız” demiş. Onlar bile sanırım biraz dalga geçmişler. Mor renk dışında bir şeyler söylemek gerekirse forma arkasındaki Ülker logosu da kendi renginde kalmış, Fenerbahçe formasında Ülker logosunu forma rengine uydurmuştu.
Forma ihtiyacı varsa mor harici iki forma alınabilir ama görür görmez “hemen gidip alayım” dedirten bir tasarım çıkmamış. Kol ve sırt reklamlarının kulübün renklerinden tercih edilmemesi ise büyük bir eksi. Geçtiğimiz sezonun eksik formalarını tamamlamak Galatasaray taraftarları için daha iyi bir seçenek olabilir. Herhalde outlet mağazaları şimdiye kadar hiç görmedikleri ilgiyi bu sezon görecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder