6 Mayıs 2009 Çarşamba

Chelsea 1-1 Barcelona


Iniesta'nın golü sonrasında Fenerbahçe gol atmış kadar sevindim, hatta sanırım bu sezon hiçbir gole bu kadar sevinmemiştim. Golde bağırmamın etkisiyle uzun süre başım zonkladı, evde neleri kırdığımı kontrol etmem gerekti. Bu maç özelinde olmasa bile sezonun geneline bakınca futbolun adaleti yerini buldu. Taraf tutmayan ama rezil bir hakem çıktı, Türk hakemlerinden bile beter ve eyyamcı bir yönetimle maça damgasını vurdu. Neticede oynamak isteyen kaleyi bulan ilk şutu ile güldü, oynamaktan çok oynatmamayı düşünen, rakip 10 kişiyken bile topu düşünmeyen taraf kaybetti. Öyle ya da böyle bence hak yerini buldu, olabilecek en güzel finalin adı kondu..

EDIT: İlk kez böyle birşey yapıyorum Arkhe'nin affına sığınarak ama yoruma koymak istemedim bunu. Buradaki ilk cümlenin devamı aslında...

Evimin arkasında İTÜ öğrenci yurdu var. Doğal olarak maçlarda bize ulaşan gol sevinçleri, penaltı kaçış sevinçleri, derbilerde, kilit maçlarda karşılıklı tezahüratların sesleri gelir bizim eve. CL maçlarında da digitürk yayınlarının uydudan sesinin geç gelmesi nedeniyle goller önceden duyulur. Dün gece 90+2'deki golde gelen ses geçen sene Deivid'in Chelsea'ye gol attığında veya milli takımın gollerinde gelen sesten daha güçlüydü. Dahası, durulmadı, kesilmedi golden sonra da. Sanki U2 konseri başlamış, abiler "One" çalarak sahneye çıkmış gibi uzun "auuuww"lar ve ıslıklar sürdü maç bitene kadar, kocaman bir "heeeey"le de son buldu. Böyle birşey bilmiyorum ben.

Bazı eskiden beri Barça sevenler, ve ezelden beri sevmeyen birçokları, uyuz oluyor ülkemizde bu sene zirve yapan Barcelona sevgisine. Lakin benim hoşuma gidiyor Barcelona'ya böyle bir Batman, bir Barbaros Hayrettin Paşa hayranlığı ve sevgisiyle bakılması. CL yarı finalinde Chelsea'ye karşı deplasmanda %70'le topa sahip olan takımın kazanmasını istiyor herkes, yoksa Katalanya sevgisi olamaz heralde bu hayranlığın temeli. Benim hoşuma gidiyor, kendi kısır futbol çekişmemize şifa arayan bütün Türk taraftarı kendilerini Barcelona'yla mutlu ediyor. Belki çok da mühim birşey değil, belki futbol güzelliğinden ziyade favoriye oynayan iddaa'cıların sesiydi o. Ama belki de futbolseverin bağrından fışkıran bir "OHH BEE"ydi, iyiler kazandı, yemişim hakemini... (ŞenŞef)

6 yorum:

Patasana dedi ki...

golden sonra değişik tepkiler verdim. sende öle yapmışsın. eğer izleyebildiyse muhtemelen arkede benzer şeyler yapmıştır. asıl ilginç olan gökçenin üstüme atlamasıydı. bravo adamlara. bizim evin halini biliosunuz biz atınca da sesler yükseliyor, gs atıncada, zaman zaman bjk sesleride duyuluyo. ama dünden sonra ne düşündüklerini hakkaten meak ediyorum:)

Patasana dedi ki...

bu yazıyı kim yazdı kafam karıştıda:)

Arkhe dedi ki...

Ne demek Şen Şef bey hiç önemli değil, sadece arkadaşın biraz kafası karışmış. :)

Pamukk dedi ki...

pisler

barSELOna dedi ki...

arkhe bokunu yiyim şu foruma gelde br iki şey söyle.Anket falan var bir sürü ibra mibra sen ne düşünüyorsun ich'e diyorum o da sallamıyor sen Barcalısın sen gel bari...

Pamuk'un yorumunu silsene :)

Arkhe dedi ki...

Ajan inan çok fenalardayım, hele Haziran'ı bir atlatayım söz.. :)