10 Mayıs 2010 Pazartesi

İki Beyin


...

5 yorum:

benden bu kadar dedi ki...

navarro adamım..

(soldakinin kim olduunu bilmeyen vardır diye yazdım abi :)

Arkhe dedi ki...

Eyvallah, sağol :)

Pamukk dedi ki...

aaa her attığı topu sokan adam

timlastik dedi ki...

navarro'yu oldum olası sevmemişimdir. adamda tarif edemedim bir antipatiklik var. bana basketbolun inzaghi'si gibi geliyor. herkes herifin ne yapacağını biliyor, ama gene de yapacağı şeye engel olamıyor sanki. inzaghi de top süremez, çalım atamaz ama ceza alanı içinde top ayağına geldiğinde mutlaka golünü atar ya, o hesap. bir de navarro, feci tiyatrocu. sürekli yalandan triplerle rakibe faul aldırma derdinde (bkz. pippo inzaghi). basketbolcu olmuş ama adam olamamış (ahmet çakar soundsystem). dolayısı ile bana lütfen navarro'dan bahsetmeyin.

Pamukk dedi ki...

eline sağlık timlastik ne güzel anlatmışsın adamı tam isabet. pis herif işte nolcak