19 Ekim 2010 Salı

Özer..


Gün içinde ara ara aklıma geliyordu, kontrollerin sonrasında yapılacak açıklamaya bakınıyordum. Ne yazık ki kötü haber geldi, Özer Hurmacı'nın daha önce kırılan sol ayak tarak kemiği bu kez de aldığı darbe sonucu çatlamış.. Alex'in Twitter'dan söylediğine göre de dönüşü 3 ayı bulacak..

Ziya Doğan için daha fazla bir şey söylemek istemiyorum çünkü blogda küfür etmemeye çalışıyorum ama o müdaheleyi yapan Konyasporlu futbolcunun sakatlanarak en az Özer kadar sahalardan uzak kalmasını canı gönülden diliyorum..

Şans bir türlü Özer'in yüzüne gülmüyor. Ayağı kırıldı, 2 ameliyat oldu. Omuzundan sakatlandı, sezonu büyük fedakarlık yaparak o şekilde bitirdi ve sonrasında bir ameliyat daha oldu. Sezon başı kampını kaçırdı, tam toparlanma zamanı gelmişken ve Konyaspor maçında Alex'in yokluğu onun büyük şansı olmuşken bu kez de maçın başında ciddi şekilde sakatlandı. Güçsüz ya da kendine bakmıyor diyemem, hepsi darbeye bağlı sakatlıklardı. Gerçekten büyük kısmetsizlik, çok üzgünüm..

Özer'e büyük geçmiş olsun, umarım bir an önce eskisinden de sağlam olarak geri döner. Bir yandan korkuyorum ama ona hala inanıyorum..

Hiç yorum yok: