22 Ekim 2008 Çarşamba

Fenerbahçe 2-5 Arsenal

Hayata kısa bir süreliğine dönmüştük ama beklediğimizi alamadık. Daha doğrusu kurduğumuz hayaller gerçek olmadı diyelim. İşlerin yoğunluğu, bloga yazmayı geçtim bakacak zaman bulamıyor olmak bu aralar çok da kötü olmamış dün onu fark ettim. .

10-12 güne ben rahatlıyorum ama Fenerbahçe rahatlar mı bilemiyorum. Sadece hala ben bu takımın bu noktadan geri dönebilecek, düzlüğe çıkabilecek bir takım olduğuna inanıyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

believe..:)

Gayriciddimilliariza dedi ki...

açıkcası geçen sene yani mart nisan aylarında görüldüğü üzere mağlup devam etse de 90 dk bitmeden fenerbahçe'nin yenme ihtimalini gözönünde bulunduruyorum artık.dün de fenerbahçe sevmeyenler goller geldikçe zil takıp oynarken ben beklemeyi tercih ettim.maç bittikten sonra onlara katıldım:) şaka bi yana defans olayı bizim bakili zanlı günlerimizi aratmıyor.Hatta daha da fecaat diyebilirim.Spikerin dün dediği gibi birisi kayseri maçını mı izletti acaba bunlara?aynı yerden aynı goller.. düne dair tek değişik görüntü bu kez rakip kendi kalesine gol attı..bazı arkadaşlara teşekkür edip defans değişikliğine gitme ihtiyacı artık bağırıyor ki kale için de daha disiplinli birisi şart. volkan,lugano,burak hiç değişmeyecek,maldonado gerekli tepkiyi gördü zaten çıkarken.kazım yokluğunu çok belli ederken alex yalnız kaldı..guiza en azından hocasına,kariyerine,tribunden gelen desteğe mahcup olmama peşinde.. devid iyileşmedi mi hala dicem ama bugun camiada sevilen bir fenerbahçeli arkadaşımın dediği gibi arsenal aslında şunu dedi:"ne kadar atarsanız o kadar daha çok atacağız.."

Tuner dedi ki...

takım döner de dönecek yerleri ağrıyor müdür

ekle bakalım severek izlediklerine

http://atanalirspor.blogspot.com/

Tuna Erküçük :))))

Gayriciddimilliariza dedi ki...

demek ki fenerbahçe'nin rahatlaması için bu blogun bi süre kapatılması gerekiyormuş.al sana totem müdür.