12 Ekim 2008 Pazar

Sabri Sarıoğlu

Çok müthiştir kendisi.

Ben anlamam futboldan pek. O yüzden cahilce eleştiririm kendisini. Halbuki müthiş sağ kanattır, kendisini eleştirenlere tokadı acımadan patlatır.

Sağ bekte ayrı güzel, sağ açıkta ayrı fulelidir. Milli takımın değişilmez parçasıdır, Galatasaray'ın ise yıldızı...

Bana kapak olsun bu performansı ve benim gibi eleştiren herkese. Hiç anlamıyoruz biz bu işten!

Yürü be Ekmek-Kafa, süpersin sen! Şu oyunu 15 maçta bir değil de 2-3 maçta bir oynasan mesela ne güzel olurdu. Her topçunun her maçta aynı oynamasını beklemek değil bu. Ama bir Sabri var senede 5-6 maçta gördüğümüz: rahat mesela Fiorentina'da oynar. Ama malesef bir Sabri daha var, senede en az 30-35 maçta bize sinir enjeksiyonu olan. Değil Galatasaray, Milli takım, Manisaspor'da olsa kimsenin ruhu duymaz. Birinci Sabri'nin çıkıp dünkü maça damgasını vuracağını, takımı sırtlayacağını sanmıyordum maçtan önce. Bakalım Estonya karşısında yine görelim, sonra da Galatasaray'a hangi Sabri'nin döneceğini tahmin etmeye çalışalım. Becerebileceğimi sanmıyorum yine de.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kapağın böylesi diyeceğim elim varmıyor yazmaya :)