4 Kasım 2008 Salı

HEROES

Topraklı priz diye birşey var ya hani, bizim muhabbetlerimizin de toprağı Özgür'dür. Önce duyduğunu bi sallar dalından, "ne kahramanı lan, salak mısınız siz?" deyiverir.

Tabi ki buradaki heroes o anlamda değil. Bizim takip etmeye başladığımız bir takım hikayelerin kahramanları onlar. Çizgiden top çıkaran, sakat sakat depar atan, ölümü göze alarak makasa giren, 1000 tane gol atan, defalarca son saniyede maçı alan kahramanlar. Kiminin yeteneği, kiminin azmi ama hepsinin geride bıraktığı derin iz. Budur yani.

Sol üst köşede slayt gösterisini gördüğünüz isimleri seri altında bloga taşıyoruz, muhabbeti bol olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Madem adım geçti, bir iki satır da ben eklemezsem olmazdı...

Heroes diye dizi var da blogda konu başlığı olma mı? Olur tabi

...Ama kaşı dikilirken sahanın kenarında ona buna direktif yağdıran, omzunu yerine taktırıp maça devam eden (ki çok acır biliyorum) efsane Hero Bülent Kaptan'ımın, Heroes bölümünde resmi dönmezse ben neyleyeyim öyle Heroes bölümünü??

Toprağım bol olsun :)

Şen Şef dedi ki...

Tövbe tövbe o nasıl laf oldu öyle?

Bülent olma mı olacak tabi, biraz daha eskilere baktım ilk başta, yoksa dediğin gibi aynen :)