5 Nisan 2010 Pazartesi

Branimir Poljac



''Poljac, bundan sonraki hayatını yüzde 90 tekerlekli sandalyeyle geçirecek. Kollarında ve göğüs kaslarında az da olsa hareketlenme var. Tekerlekli sandalye ile yaşamaya devam edecek biri için kolların çok önemli olduğunu biliyoruz. Doktorlar kollarını kurtarmaya çalışıyorlar"

Bahattin Karapınar - Konyaspor Başkanı


Poljac'ın Cuma günü geçirdiği kaza az da olsa duyulmuştur. Kontrolden çıkan araç üst geçitte bariyerlere çarparak 7 metre yükseklikten aşağıya düştü. Kaza fotoğraflarını gördüm ama bakmak kolay değil. O yüzden burada da paylaşmayacağım.

Omur iliğinde ciddi bir zedelenme varmış. Başkan %90 demiş ama Ekşi Sözlük'de belden aşağısı için yapılacak bir şey olmadığı yazılmış. İlk gün kollarda da bir hareket yokmuş ama ikinci gün hareket ettirebilmiş. Gerçekten çok üzücü, bir insanın başına gelebilecek en kötü şey.
.
Kazanın üzücülüğü bir yana ben dahil insanların duyarsızlığı da can sıkıcı. Yakın zamanda Nobre'nin çocuğunun ciddi şekilde hastalanması bile son dakika haber olmuş ve hastaneden canlı yayınlar yapılmıştı. Biraz daha popüler biri olsaydı medyada da, bloglarda da çok daha fazla yer bulacaktı ama işin içindeki Konyaspor'lu bir futbolcu olunca fazla dikkat çekmedi. Başkan Karapınar bir detay vermiş, futbolcuların morali bozuk olduğu için Hacettepe maçının ertelenmesini istemişler ama Futbol Federasyonu başvuruyu reddetmiş. Bu da ayrıca canımı sıktı, adamların arkadaşı çok büyük bir kaza geçirmiş ve yaşam savaşı veriyor ama oyuncuları zorla top peşinde koşturuyorlar.

Poljac 1984 doğumlu.. Çok zor ama umarım bir mucize gerçekleşir ve tekrar sağlığına kavuşur.. Dualar onunla..
.

5 yorum:

Alpisbayram dedi ki...

Allah yardımcısı olsun Dualarım onunla...

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Allah yardımcısı olsun daha yeni görüyorum çok üzüldüm. Allah düşmanım başına vermesin. inşallah eski sağlığına kavuşur bir şekilde.

Adsız dedi ki...

konya belediyesi yada karayolları artık kim bakıyorsa bu işlere onların duyarsızlıkları çok daha kötü..Konyada oturan biri olarak o virajda haftada en az 2-3 kaza oldugunu söyleyebilirim..Girişte yumusak ama sonradan keskinleşen bir viraj söz konusu orda..Birde oranın yakınında bir alt geçit var ki poljac zaten yukardan alt gecide dustu..İhsallah bu olay onların akıllarını baslarına almalarına bir sebep olurda o yolu duzenlerler..

kutay dedi ki...

alt ligleri kendi blogumda çok yazıyorum ama bu olaya hiç değinmedim. o nedenle cevap hakkı doğsun bana..

hiç içimden gelmedi, insanın yazası gelmiyor bazen, bu tip şeyler hakkında ne denir ki. benle hemen hemen aynı yaşta, bütün sene adamı top oynarken izledim, şimdi hayatı karardı..

sadece geçmiş olsun bile demek zayıf kalıyor..

ama ulusal kanallar ve gazeteler daha çok yer verebilirdi.. adsız'ın dediği yolun düzeltilmesi için bir sebep olurlardı en azından...

Arkhe dedi ki...

Kutay senin nasıl biri olduğunu az çok biliyorum, mutlaka mantıklı bir sebebin vardır ki bu gayet mantıklı. Benim canımı sıkan bir takımı tutan bir popçu, ya da bir futbolcunun çocuğu hastalanınca bile ortalığı kaldırıp duygusallaşanların bu olaya kayıtsız kalması..