9 Nisan 2010 Cuma

Real Madrid C.F. - FC Barcelona

.
Biz çok uzaklarda bile maçı bu kadar heyecanla bekliyorsak, gündemde bu kadar fazla yer ayırıyorsak İspanyol taraftarların ne halde olduğunu düşünemiyorum. Muhtemelen Madrid tarafında bu heyecan daha fazladır. Geçtiğimiz sezon yaşadıkları hezimet ve Barcelona’nın geçirdiği olağanüstü sezon onların bu maça daha iyi konsantre olmalarını ve daha hırsla çıkmalarını sağlayacaktır. Özellikle Ronaldo’nun son günlerdeki “Messimania” etkisiyle sınırlarını zorlayacağını düşünüyorum, sağa geçtiğinde karşısında Abidal yerine Maxwell’i bulacak olması da onun avantajı. İşin taraftar boyutunda olsun, futbolcu tarafında olsun bu maçı kazanmayı daha çok isteyecek taraf Real Madrid olacaktır ama Barcelona karşısında bu ne kadar yeterli olur göreceğiz

Barcelona geçen sezon kadar dominant değil, neticede averajla da olsa La Liga’da 2. sırada ama Şampiyonlar Ligi’nde ikinci bölümün başlamasıyla beraber takım formunu buldu ve geçtiğimiz sezon çok sık izlediğimiz o inanılmaz performansları tekrar sergilemeye başladı. Son 2 ayda bize çok acaip maçlar izlettiler. Tabii bir de işin Messi boyutu var, yarın da ne olduğunu anlayamadan skoru 2-0’a getirse herhalde kimse şaşırmaz. Madrid tarafında onu durdurmak için mutlaka bir şeyler düşünülüyordur. İnsanı futbola bağlayan o adamı tekme atarak sindirmeye çalışmalarından korkuyorum. Nou Camp’da bu yola başvurdukları oldu, sevdikleri hakem ile Bernabeu’da çok daha saldırgan olabilirler. İçimden bir ses maçı Barcelona kazanırsa ön planda Messi’den başka bir oyuncunun olacağını söylüyor.

Barcelona’nın alacağı bir galibiyet geçtiğimiz sezon yaşatılan 2-6 üzerine muhteşem bir tokat olacaktır ama ben maçtan gollü beraberlik bekliyorum. Ne yazık ki yarın maçı canlı izleyemiyorum, şehir dışında katılmam gereken bir düğün var ve eve geldiğimde muhtemelen maç bitmiş olacak. O yüzden saat 23:00’da telefonumu kapatıp dış dünyayla bağlantımı keseceğim ve gece maçı kayıttan izleyeceğim. Umarım Bernabeu sessizliğe gömülmüşken ben evde gol sevinçlerimle insanları uyandırırım. Umarım yarın Madrid’de olacaklar, 22 Mayıs’da olacakların teminatı olur..
.
.
El Clasico
Real Madrid C.F. - FC Barcelona

10.04.2010 - Estadio Santiago Bernabéu
23:00@Ntv
.

Hiç yorum yok: