18 Nisan 2010 Pazar

Falan Filan


* Dün sakat sakat oynayan 22 yaşındaki Emre Batur maçtan sonra "Bu maçta dizim kopsa yine Fenerbahçem için oynardım." demiş. Şampiyonluk böyle oyuncularla, Arslan gibi liderlerle gelince daha bir güzel oluyor. Hepsine helal olsun.

* Spor Kulübü olmak güzel bir şey, 5 dalda şampiyon olmanın hayaliyle yaşayabilmek gurur verici.

* Hava şu an kapalı, bu derbinin güneşli pırıl pırıl bir havada oynanmasını istiyordum. Saracoğlu o zaman böyle maçlarda bir başka oluyor.

* Bu kadar ağır favori gösterilmek canımı sıkıyor, içimde kötü bir his var.

* Daum'un sol, Mustafa Denizli'nin sağ kanat tercihleri maçın kaderini belirleyecek gibime geliyor.

* Dün evden çıkmak üzereyken Baros'un "Fuck Off"una denk geldim. Kazım'a 4 maç girmişti, Baros'a sarı kart yetti.

* Vatan'dan blogda çok bahsettim, ben bu kadar rezil bir gazete gördüğümü hatırlamıyorum. Şimdi de Rıdvan'a takmışlar, belli ki başka bir hesapları var. İbrahim Seten'den tiksiniyorum, bugün ölse üzüleceğimi sanmıyorum.

Hiç yorum yok: