26 Kasım 2010 Cuma

Lucescu'dan

Aynıı, kaynımda var...


‘Schuster'in sözü normal'
“Beşiktaş'ın teknik direktörü
Bernd Schuster'in, ‘Türkiye'de 1960'lı yılların futbolu oynanıyor' sözünü doğal buluyorum. Her yerde benzer şeyler yaşanıyor. Daha altta yer alan takımlar direnir ve kapanırlar. Sonuçta amaç puan alarak yenilmeden sahadan ayrılmaktır. 10 sene önce de durum farklı değildi. Şimdi de o yüzden gerilere gitmeye yok."

Aklı başında herhangi birimizin diyeceğini, dediğini söylemiş büyük usta. Schuster'e zaman verilsin, sabredilsin, eyvallah. Ama sırf yabancı biri söylüyor diye saldırmamalıysak, aynı şekilde hemfikir olmak zorunluluğu da hissetmeye gerek yok.

4 yorum:

Arkhe dedi ki...

Bu da Aykut Kocaman'dan müdür;



"Fenerbahçe'de çalışmadan önce çeşitli takımlarda teknik direktörlük yaptım. Zaman zaman röportajlarda, maç sonu toplantılarda dillendirdiğim şeyler vardı. Ben de Türkiye'de oyununu, son dönem hariç, daha fazla bozma bölümünün gündemde olduğunu, oynama bölümünün daha az olduğunu düşünüyordum. Bir kaç takım bunu bozmaya başladı. Önemli bir gelişme. Tam o cümlelerle olmasa da genel olarak futbolu bozmaya yönelik oyunun daha yoğun şekilde antrenörler tarafından dizayn edildiğini düşünüyorum. Oyunu yapmak zordur, çünkü oyun şeklini düşünmeye yönelik hamleler gerektirir. Ama bozmak çok daha kolay. Ben de son 2 seneye kadar bozma yönünün Türkiye'de daha fazla olduğunu düşünüyorum. Artık futbolu plan dahilinde oynamak isteyen daha fazla takımlar oluşmaya başladı. Eskiden 4 büyük takım oynamak isterdi. Şimdi daha fazla takım başladı buna. Futbolumuz adına önemli bir gelişme."

Pamukk dedi ki...

Aynıı, kaynımda var...


bu ne demek?

Arkhe dedi ki...

Onu ben de anlamadım. Nedir o Şen Şef? :)

SirEvo dedi ki...

fıtık mı? kaynımda var kaynımda. :)