4 Kasım 2009 Çarşamba

Devrim!

Evet, bence bu bir devrimdir. Bundan sonra Türkiye’de yeni bir devir başlayabilir. Galatasaray maçında sahaya yabancı madde atan akılsızlar, aptallar, rezil herifler kulüp tarafından tespit edildi ve yetkili kurumlara bildirildi. Kombine sahibi olan iki kişinin de kombineleri iptal edilmiş, ayrıca kulüp de bu kişilere karşı dava açacakmış.

Bundan sonra o sahaya bir şey atmaya kim ne kadar cesaret edebilecek göreceğiz, stadın içinde 200’e yakın kamera olduğunu hatırlatalım. Resmi siteden yapılan açıklama burada. Yayınlanan fotoğrafları ben de bloga koyayım ki belki biri tanır ve bu heriflerin yüzüne karşı iki çift laf eder.
.
.


11 yorum:

Pamukk dedi ki...

ligtv nin kabloları kesildiğinde kesen kişiler bu 200 kamera ile bulunmuş muydu?

Arkhe dedi ki...

Evet, ben kesmiştim ama sağolsunlar afişe etmediler.

Schumy dedi ki...

Yönetimle sorunu olan gruptandır eminim bu adamlar. Yoksa Fenerbahçe pek böyle şeylere girişmez.

Arkhe dedi ki...

Bu sezon ateşkes var, yönetim o işlere takım iyi giderken girmez.

Böyle işlere giren başka bir takım mı var ki Fenerbahçe girmez demişsin? Şimdiye kadar FEnerbahçe dahil kimse böyle bir şey yapmadığı için devrim olduğunu düşünüyorum zaten..

stalker dedi ki...

güzel bi iş yapmışlar, ama altınsayın dediği gibi otoparkta ricardinho dövülürken, canlı yayın kabloları kesilirken de aynı samimiyeti görmek isterdik. tabii bu mevzuların içinde direkt yönetim olduğu için kendi ayaklarına sıkamıyorlar. ama emsal olacaktır bu hamle, öyle zannediyorum ki.

şimdi bizim başkan da örnek alır fb yönetimini. tek tek şerefsiz, sktir ol git diyenleri bulur kameralardan. 17834 kişiye ceza kesilir filan :)

Schumy dedi ki...

Yok Fenerbahçe olay ne olursa olsun dışarı sızdırmayan, hatta en son Ercan Saatçi olayında da gördüğümüz gibi neredeyse savunur bir mekanizmaya sahip. Ondan dolayı garip geldi bana. GFB ile arası pek iyi değil bildiğim kadarıyla Aziz Yıldırım' ın.

Arkhe dedi ki...

@stalker

Geçmişte olanlar yeterince sorgulandı ama herkes olaya aynı şekilde yaklaşıyor. Bu önemli ve güzel bir atılımdır. Hepimizin faydasına olacaktır.

Sizin başkan dün maçtan sonra hemen çıkmamış, güvenlik kameralarından küfür edenler de tespit edilmiş zaten.. Sanırım daha önce de yapmıştı, kombineleri iptal edilecekmiş ve görüntüler emniyete verilecekmiş..

@Schumy

Ercan Saatçi olayını değil kendini savunuyor. Konu o değil, o konuya hiç girmek istemiyorum.

Hiçbir tribün grubuyla arası iyi değil, başı GFB çekiyor tabii ki ama bu sene başından beri aralarında bir ateşkes var ve Aziz Yıldırım'ın son yapacağı şey bu ateşkesi bozmak olur..

Pamukk dedi ki...

hmm sorumun cevabını alamadım ben, anladığım kadarıyla o zaman yapanlar tespit edilmemiş. işine gelince suçluları kameradan tespit eden, işine gelmeyince! tespit etmeyen kulübün yaptığı devrim olmaz bu durumda. olsa olsa çakallık olur.

Adsız dedi ki...

Yani hakkaten sunu anlamakda gucluk cekiyorum neden herseye taraftar gozlugu ile bakiliyor. eskiden begendim bir yazar olan ibrahim altinsay da boyle yapiyor. 3 yil once olan bir olay da hata yapildi diye bugun yapilan olayi dogrulugunu saptirmak kimseye yakismiyor. Eger bundan sonra buyuk kluplerimizin hepsi yaparsa o zaman basari olur eger yapilmassa bu olumlu ornek tek kalir. Tek olsa da pozitif ve dogruya giden bir ornektir. Biraz bardagin dolu tarafini gormek ,dogru ornegi ovmek , ilerde bu orneklerin cogalmasini saglar. Ama suan yapilani eskiyle kotulemek ilerisi icin umit verici olmaz... devrim midir suan icin soylemesi erken ama onemli bir adimdir ...
keske fenerbahce otopark kavgasinda, galatasaray sulu derbide, Efes kerem gonlumun doping olayinda buna yakin davranabilse idii...

bitola

Val Resnick dedi ki...

Türk futbolunun neden ilerleyemediğin nedeni yorumlarda gizli. Doğru yapılan bir işi eleştirmek, 3 sene önce bıdı bıdı demek çok ironik geliyor bana.Allah'tan maçta 2007'deki Samiyen maçındaki kadar su, koltuk, cep telefonu, meşale, alet atılmadı. Yoksa bunların hepsini bulmak zor olacaktır.
Bence bırakın artık bu kadar körlük derecesinde fanatikliği.
Güzel bir iş yapılmış bravo deyin. Laf sokmak ise bak 2007'deki yanlışınıza gittik hemen. Önemli olan hatadan ders çıkarmaktır.

Pamukk dedi ki...

bırakın fanatikliği laf sokulmasını da yazılanı anlayın. güzel bir iş bravo. ama devrim değil. yemezler diyorum sadece.