10 Kasım 2009 Salı

Xbox360 vs. PS3




İkisinde de PES oynamış arkadaşlar varsa lütfen yorum bıraksın. Ben henüz xbox360'la karşılaşmadım hiç. Eskisini PS2'ye tercih ediyordum, özellikle Sony'nin tüm lazer okuyucularında zaten tecrübe ettiğim sıkıntıları ziyadesiyle playstation serisinde de tatmam etkendir. Arkhe yeni daha PS3 aldı, PES 2010'a hasta olup. O ne diyor bakalım. Aslında şimdi fark ettim, normalde harcadığımız zamana göre burada çok daha fazla oyun konuşabilirmişiz bunca zaman. Bozar mı ki blogu bilemedim. Ya bir sonraki postta fifa-vs.-pes yaparsam? Hmm..

(
-Aaa bak ŞenŞef post ishali olmuş
-Ya kabızdır ya ishal zaten
-Bilgisayardan FM'yi silmiş gene diyorlar
-Hadi lan! Bir hafta dayanır diyorum)

2 yorum:

Arkhe dedi ki...

Ulan müdür lol

İyi ki döndün. Böyle iyi, hep kal. Bu arada PS3 için en kısa zamanda bekliyorum.

Blog senin, istediğini yap valla.

PS3 zaten alacaktım, PES 2010'un etkisi pek olmadı. Çok ilginçtir ki en azılı PES fanatiği bile FIFA diyor. Oyun siteleri PES'e 70-85 arası notlar verirken, FIFA'yı 90'larda gezdiriyor. Yakında FIFA alıp deneyeceğim ama PES için yapılan eleştirilere de tamamıyla katılmıyorum, onu da söyleyeyim..

çimento dedi ki...

x box dvd
ps3 blueray oynatıyor

bir başka deyişle x box 4.7 gb lık oyunlarla oynanıyor, ps3 ise şu anda ne kadarını kullanıyorlar bilmiyorum ama 20 gb lık oyunlarla oynanabiliyor.

mukayese kabul etmem, x-box vs. wii karşılaştırması daha makul bence

ayrıca sony'lerin lazer sorunu ps3 e chip takıp içine etmediğimiz için fazla göze batmıyor, gerçi benimkisi lazeri bozulup garanti kapsamında değişti ama x box ta 2 kırmızı ışık hatası verip fazla ısınmaktan sürekli reset atıyor oyun oynarken deliriyorsun



fifa vs. pes ?
tabi ki pes