22 Aralık 2009 Salı

Yapma Bunu


Ümit Özat sarı lacivert renklere geri döndü ama bu geri dönüş beni mutlu etmedi..

Bir süredir konuşuluyordu, bugün de resmi olarak imzalar atıldı. Ankaragücü teknik direktör olarak, 2000'de Avrupa Şampiyonu Fransa'nın başında olan ve 2002'de yaşanan Dünya Kupası başarısızlığından sonra kovulan Roger Lemerre ile anlaştı. Sözleşme 6 aylık diyorlar, 1 yıl da opsiyonu varmış. O opsiyon kullanılmaz, kullanılsa bile opsiyon sonuna kadar görevde kalmaz. Fransız teknik adamın yardımcılığına da Ümit Özat getirildi.

Senaryo Ümit Özat'ın staja başladığı ve Lemerre'in kısa süreli görevinden sonra takımın başına geçeceği. Gayet mantıklı bir senaryo ama bence Ümit Özat için iyi bir seçim değil. Almanya'da çok daha fazla şey öğrenebilirdi, kendini teknik direktörlüğe çok daha iyi hazırlayabilirdi. Muhtemelen Ankaragücü gibi pisliğin içine batmış bir kulüpte olabileceğinden çok daha iyi bir geleceği olacaktı. Herhalde nasıl bir rezilliğin içine girdiğinden, patronlarının ne kadar "*%#$" adamlar olduğundan haberi yok. Ben çok üzüldüm. Keşke en sevdiğim adamlardan biri bu ligin en nefret edilesi takımına gitmeseydi.

"İçimdeki ses dinledim" demiş.. İçindeki sese edeyim be Kaptan..

3 yorum:

stalker dedi ki...

bırak agücü'nü, türkiye'ye bu kadar kısa süre sonra dönmüş olması bile eleştiri için yeterli aslında. ben buna salaklık derim direkt.

denizlispor'a hoca olursun inşallah ümit :)

Unknown dedi ki...

stereo copilla beyfendi, lütfen kurtuluş savaşında şehitler veren agücümüzü karalamayın!

Sekhranikos dedi ki...

Çok yazık etti kendine. Gerçi artı toprağın insanları bu kardeşler birbirlerini iyi anlarlar ama ümiti o kenefte o gaitalarla beraberken görmek istemezdim.