13 Temmuz 2010 Salı

Campeónes


Çok uykum vardı ve erkenden yatmak istiyordum ama Ntv Spor Madrid'e bağlanıp kutlamaları uzun uzun yayınlayınca takıldım kaldım. Mükemmel eğlendiler, mükemmel bir kutlama yaptılar. Müzikleriyle, kurulan harika sahnesiyle,başarılı sunucusuyla yani kısaca her şeyiyle mükemmel bir organizasyondu. Biz bir gün kupa kazansak bile böyle düzgün ve organize bir kutlama yapmamızın imkanı yok. Çok özendim, çok imrendim. Dün herhangi bir İspanyolun yerinde olmayı çok istedim. (Güiza hariç. Görüntüleri izlediyse iyice bunalıma girmiştir.)

Sahnenin yıldızı Reina oldu, mikrofonu eline aldı ve futbolcuları tek tek anons etti. Herkesi çok güldürdü, belli ki kafası da çok güzeldi. Burada onun şovundan bir parça var.

Sahneye çıkan oyunculardan birçoğu farklı bayraklar ve atkılar taşıyordu. Ben sadece Torres'in Atletico Madrid atkısını ve Pique'nin Katalunya bayrağını seçebildim.

Gecenin olayı ise Puyol ve Pique'nin Fabregas için hazırladığı tuzaktı. Sahneye çıkan Fabregas'ın üzerine Reina'nın da yardımlarıyla bir anda Barcelona formasını geçirdiler. O görüntü de burada var.

Bu arada izlerken aklıma bir şey geldi. Bence kupa ve tüm takım Barcelona'ya da gitmeli ve bir kutlama da orada yapılmalı. O şehir de kupayla birlikte dönen futbolcularını kucaklamayı hak ediyor.

İspanyol gazetelerinin web sayfalarında birçok fotoğraf ve video var ama ben bu yazıdan sonra daha fazla bakmayacağım. İnsan bir süre sonra kendini kötü hissediyor..



10 yorum:

Pamukk dedi ki...

alla alla siz iyice şaşırdınız fanatik katalan fanatik barcelonalılardan beter oldunuz
ne demek barcelonaya gitsin kupa orda da kutlama yapılsın
orası da ispanya kardeşim başka bi ülke dğeil
biz kazansak ist. ankara yada ist. diyarbakır fln mı dolaştırcaz
şaşırdınız yani

kutlamaların çok içine girmeyen puyol efendi de istemiosa gitsin katalunya da oynasın ispanyada değil

Unknown dedi ki...

tez zamanda fenerbahçemize transfer olup anonscu olarak görev alması tek dileğim :)

Arkhe dedi ki...

Heh bir İspanya-Katalunya kavgamız eksik kalmıştı, o da oldu tam oldu. :)

Valla beni Katalan matalan bağlamaz. Ben sadece şehir açısından düşündüm. Biz bir kupa kazansak da sadece Ankara'da kutlansa yine aynı şeyi düşünürüm. Bence o şehir de eğlenmeyi hak ediyor.

Pamukk dedi ki...

fantik fenerliden çok fanatik barca&katalana döndün de ondan. gerçi yalnız değilsin herkes aynı modda.

yok artık lebron james efendim ülkede şehir şehir mi dolaşıcaklar anayamadım yani. şehirler gelsin onlarn ayaklarına. koca dünya kupasını almışlar gitsinler takımın ayaklarına efendim.
nie sadece barcelona dedin o zaman? ispanyada başka şehir yokmu?:)

Arkhe dedi ki...

Kadroda 8 tane Barcelonalı oyuncu olduğu için ve bu şampiyonlukta Barcelona şehrinin çok büyük payı olduğu için Barcelona demiş olabilir miyim acaba? :)

Bir gün önemli bir şeyler başarıp da o kutlamalar sadece Ankara'da yapılınca ne demek istediğimi anlarsın.

Pamukk dedi ki...

aaman ne büyük iş 40yılda 1 bi işe yaramışlar amma olay oldu.

fabregası unutmuşsn ama çok ayıp o da alt yapıdan ki. pike gibi onu da gönderip sonra geri alırsınız eder 9.

tam tersi durumda real madrid oyuncuları olsaydı aynı şeyi söylermiydin? hayır:) mesele yok:)

open your mind dedi ki...

ispanya'ya çok yakıştı kupa, güzel futbol kazandı. robben'in kaçırdıkları ya da başka bir deyişle casillas'ın kurtardıkları çoktan dünya kupası tarihine geçecek enstantaneler arasına girdi.

bu arada mourinho da herhalde maicon ısrarından vazgeçmiştir bu turnuvada ramos'u izledikten sonra.

Arkhe dedi ki...

Maicon değil de geçen hafta bir yerlerde Lahm okumuştum, ibre o tarafa dönmüş.

Arkhe dedi ki...

Pamukk kadroda 9 Real Madrid'li olup da kupa Barcelona'ya inseydi belki söylemezdim ama söyleyene de itiraz etmezdim. :)

Pamukk dedi ki...

aha hemen 9a çıkarmış sayıyı peuhehe

valla hiç öle saçma şey duymadım der benim gibi itiraz ederdin:)