27 Temmuz 2010 Salı

José María Guti Hernández --> Beşiktaş


Guti'yi bu saatten sonra uzun uzun anlatmak bana düşmez, zaten konuşulmayan bir şey de kalmamıştır. Kim ne derse desin büyük bir transfer. Ben bu abartılı karşılamalardan her daim rahatsız olmuşumdur ama böyle organizasyonları seven de çok var. Herkes yeri gelince yapıyor. Şahsi fikrim Quaresma'nın böyle bir karşılamaya değecek bir oyuncu olmadığıydı ama bu görüntüler Guti için olunca o kadar da garip durmuyor. Gerçi bu karşılamada bir kısmı Fenerbahçe'ye olmak üzere ara ara küfür edilmesine anlam veremedim. Komik.

Ben Guti'nin böyle bir maliyetle Beşiktaş'a geldiğine inanmakta güçlük çekiyorum ve hatta Yıldırım Demirören ya da Serdal Adalı'nın açıktan bir şeyler vermiş olabileceği bile aklıma geliyor. Açıklanan şartlarda gerçekleştiyse gerçeken çok başarılı bir iş çıkarılmış. Beşiktaş ilginç bir yola girdi. Bu yolun onları nereye götüreceğini Beşiktaş taraftarları tartışsın, bundan sonra çok farklı olacaklar. Hiç alışık olmadıkları bir kostüm giydiler, ben de bu kostümü nasıl taşıyacaklarını çok merak ediyorum.

Saha içini yorumlamak için önce hangi iki yabancının gideceğini görmek gerekiyor ama ben şu an dengeli bir 11 kurmakta zorlanıyorum. Bir taraf çok baskınken diğer taraflarda hep bir dengesizlik oluyor. Bu Beşiktaş kadrosunun son iki sezonun Galatasaray kadrosundan daha iyi olduğuna da inanmıyorum ve açıkçası bir kısım taraftarda gördüğüm "şampiyonluk garanti" havasını da çok garip karşılıyorum. Böyle başlanan sezonlarda başarı gelmezse etkileri çok daha yıkıcı olur..

Yazıyı bu transferler ile ilgil duyduğum en güzel yorumlardan biri ile bitireyim. İmza töreninden sonra ich'den geldi:

"Helal olsun Demirören'in azmine. Geçen sene küfür yüzünden giremediği stadın ortasına oturdu."

5 yorum:

muyek dedi ki...

Arkadaki ak sacli abi Adnan Senses mi acaba, konsere falan geldi heralde :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Pamukk dedi ki...

siz fblilerin bilmeden sallamanıza bayılıorum. bitek beşiktaşlılar imza töreninde yada alakasız yerlerde size küfür ederler. oysa sizler hiç yapmassınız. küfürü hep başkaları eder. temiz çocuk şu fbliler

Pamukk dedi ki...

ha bir de,başkasına bok atarken lütfen önce aynaya bakın demeyi unutmuşm hoş anlaşılmıştır zaten.

Arkhe dedi ki...

Zafer Algöz o, törende sunuculuk yaptı.