13 Temmuz 2010 Salı

Fantasy Football / Şampiyon


Şu Fantasy Football Dünya Kupası'nı benim için bambaşka bir hale soktu. Ertesi gün ofiste olamayacaksam gece kadro yeniledim, bazen dakikalarca takımım üzerinde çalıştım. İlk maç gününde hakim olamadığım yeni kurallar nedeniyle çok gerilere düşünce farkı ancak bu kadar kapatabildim. Şampiyonluk kaçtı ama olsun, çok keyif aldım.

38 takımın katıldığı ligimizde şampiyon 646 puanla Jimnastikspor oldu. Onu bloga 'Pamukk' nickiyle bıraktığı yorumlardan tanıyoruz. Şampiyonlar Ligi için açtığımız ligi de Pamukk kazanmıştı ama o şampiyonlukta verdiğim tüyolar sebebiyle benim de payım vardı. Bu ligde ise hiçbir destek vermedim ama yine o kazandı.

Jimnastikspor aynı zamanda oyuna Türkiye'den katılan 4531 takım arasında en yüksek puan alan 3. takım oldu ve liderin de sadece 4 puan gerisinde kaldı. Kendisini tebrik ediyoruz. Lig şampiyonumuzun Türkiye'de de zirveye oynamış olması Cipolla'yı da onore ediyor. Bir de ufak ödülümüz vardı, onu da en kısa sürede kendisine vereceğim.

İkinci 628 puanla "On Kusurlu Hareket" olurken hemen arkasından 627 puan ile ben 3. oldum. Türkiye'de de arka arkaya 19. ve 20. sıraları almışız.

Bu lige 38 takımın katılmış olması güzel oldu ama daha da önemlisi çoğunluk kadroları ile ilgilenmeye kupa sonuna kadar devam etti. Ligler başladıkça ben de blog için farklı Fantasy Football ligleri kuracağım.


Edit: Diego sağolsun, World Cup Mode'da kazandığımı sayesinde gördüm. O sistemi ilk hafta görmüştüm ama ayıptır söylemesi puan durumunda genelde sadece üst sıraları kontrol ettiğim için en alttaki World Cup Mode'a bakmıyordum. Neyse, o da bana teselli olsun.

14 yorum:

Pamukk dedi ki...

cl de verdiğin tek destek de ki destek mi demek lazım bilemiyorum. bi pjanic önerdin ucuza adam lazımdı, şansa o gün gol mol attı ondan beridir kafama kaktın.

sen bu işi biliyosun demek bu kadar mı zor.

:p

ayrıca ben ödüldeki Faul kitabını okudum demiştim başka kitap lüflen :p

asıl son maçlarda iniesta'm olsa 1.ydim heryerde çok mutsusum:(
daha gıcık tarafı da iniestayı alamama sebebim ctesi alm 11ini görmeden yaptığım transferler oldu. çok bahtsıssım.çok böhhühhhh:'(

Arkhe dedi ki...

Vay bee.. Şimdi böyle olduk demek..

Tamamdır, bir kitap seçersiniz. Ödemesini ben hallederim..

Pamukk dedi ki...

böyle zaten. tam anlattığım kibi

Diego dedi ki...

tebrik ederim ikinizi de. özellikle Arkhe berbat bir baslangicin ardindan gayet iyi bir yerde bitirdin bence. oyunu ilk kez oynuyor olmanın ve kuralları sonradan sonradan okumanın cezasını cektim bende baslarda ama baslangic icin idare eder bir skor oldu benim icim.

Arkhe sana da tesekkur ederim (bizim blogda da ettim ama burda da edeyim) oyuna baslamama sebep oldugun icin.
ligler baslarken tekrar goruselim :)

Arkhe dedi ki...

Eyvallah Diego. :)

Şampiyonlar Ligi için kesin açacağım. Bir de belki Premier League ve Lig Tv ekleriz.

Diego dedi ki...

tamam
biz de seni bekleriz Romantik Kanaryalar ligine

Pamukk dedi ki...

onları da ben kazanıcam hıh!

Arkhe dedi ki...

Biliyorsun Diego, sizin ligi geç görmüştüm ve maksimum sayıda lige katıldığım için de o lige girememiştim.

Bazen blog takip edemiyorum, haber edersen mutlaka katılırım..

teq1 dedi ki...

Valla ikinizi de tebrik ediyorum..
artık önümüzdeki maçlara bakıcaz, ne diim :))

Pamukk dedi ki...

sonuçta kazanan benim 1.benim bitek benim tebrik edilmem gerek :/

teq1 dedi ki...

abooovvv..

Olcay dedi ki...

Güzel Blog

Boya Badana Ustası

Área de Castigo dedi ki...

Müdür ben ilk maçlar sonunda oynamayı bırakmıştım ama bakıyorum küme düşmüş benim takım :) Neyse önümüzdeki maçlara bakıyoruz artık..

Arkhe dedi ki...

Ulen ne çekiyorsak senin gibi başlayıp da devamını getirmeyenlerden çekiyoruz zaten. :)