23 Mart 2010 Salı

Bursaspor'un Şampiyon Olması

Bursaspor yoluna emin adımlarla devam ediyor, çoğunluk da bu yürüyüşlerine destek oluyor. Anadolu'dan bir şampiyon daha çıkması önemli, Türk futbolunda bazı şeylerin değişmesi çok mümkün. Ben geçtiğimiz sezon Sivasspor'un şampiyon olmasını çok istiyordum. Fenerbahçe'liler bile onlardan soğumuşken ve ortalıkta dolaşan anti-futbol söylemlerine rağmen benim onlara olan sempatim devam ediyordu. Şampiyon olmalarının Türk futboluna atacağı tokatın olumlu etkileri olacağını düşünüyordum. Aynı şeyler Bursaspor için de geçerli, şampiyonluk yaşamayı sonuna kadar hak ettiklerini de düşünüyorum ama şampiyon olmalarını tam anlamıyla isteyemiyorum.
.
Bir tarafım çok istiyor. Bu sezon sergilediği bazı tavırlar hoşuma gitmese de Ertuğrul Sağlam'ın başarılı olmasını isterim. Futbolcuların da çoğu sempatik insanlar, onlar arasından da sorunum olan birisi yok. Ama taraftarları yüzünden başarılarını bir türlü isteyemiyorum.
.
Beşiktaş ile durumları ortada, dün de ne anlamı varsa onlara baya küfür etmişler. Bursa'da Galatasaray taraftarına da saldırmışlardı, Fenerbahçe'lileri de taşladılar ve üzerine Kadıköy'de karşı karşıya geldiler. Bu hafta Antep tribününe bile gelip oradan el kol yaptılar. Ankaragücü kardeşliklerinden ise zaten nefret ediyorum. İşte bu ve bunun gibi birçok vukuatlarından dolayı Bursaspor taraftar güruhundan hiç haz etmiyorum.
.
Kısacası şu an biraz arada kalmış durumdayım, bir türlü "Fenerbahçe olamazsa Bursaspor şampiyon olsun" diyemiyorum. Haftalar ilerledikçe neler olacağını ve neler hissedeceğimi merak ediyorum.

2 yorum:

FatihE dedi ki...

Bursaspor ve şampiyonluk....
O kadar kolay değil o iş. Büyük tecrübe ister. Sadece top oynamakla olmaz. Oynamadan 9 puanla da olmaz.

Pamukk dedi ki...

ertuğrul sağlam beşiktaş eskisi, mutlu da,
ali tandoğan- zapo - tuna da.
o zaman bursa şampiyon olunca Beşiktaş da şampiyon oldu sayılır mı :p

ben şampiyon olucaklarını, takımını ve ertuğrul sağlamı beğenmeyenlerin yanlış düşündüğünü düşünüyorum.
isterim de olmalarını.
geçen seneki sivasla aynı görmüyorum futbol olarak. son 3 maçtır stresliler kötü olmaları normal, gene de kazanmasını bildiler.hele bir cuma da geçsin o zaman emin olabilirim.

ama dediğin gibi, taraftarları işte. onlar yüzünden istemem şamp olmalarını