23 Mart 2010 Salı

Özhan Canaydın


Ne yalan söyleyeyim, centilmenlik kisvesi altında Ali Aydın'a düdüğü astırması ve Kulüpler Birliği Başkanı sıfatıyla yaptığı barkovizyon gösterisi sebebiyle çoğunluğun aksine ondan haz etmezdim.. "Aziz Yıldırım'a küfür ediyorlarsa bir sebebi vardır" gibilerinden bir şeyler söylediğinde ise ondan iyice soğudum, ona olan saygımı da iyice kaybettim.. Bazı şeylerin abartıldığını düşündüm, isminin Süleyman Seba ile birlikte anılmasını ise hala pek kabul edemiyorum..

Ama ne ilginçtir ki üzüldüm.. Baya üzüldüm.. Ölüm böyle bir şey işte..

Allah rahmet eylesin.. Ailesinin, yakınlarının ve sevenlerinin başı sağolsun..

1 yorum:

stalker dedi ki...

aynen katılıyorum.

ali aydın meselesinde camia baskısının karşısında duramadı belki ama küfür konusundaki tavrının sokaktaki adamın diliyle örtüşmesi hakikaten vahimdi. en büyük eksisi de oradandır zaten.