5 Ocak 2009 Pazartesi

Abdülkadir Kayalı --> Fenerbahçe

Gökhan Emreciksin zaten belliydi ama Abdülkadir'in sezon sonu geleceği bekleniyordu. Belki de sözleşme yenilemediği için Ankaragücü'nde kendisine forma verilmeyeceği iyice belli olunca sezon sonu beklenmedi ve bugün Gökhan ile birlikte transferi resmi site tarafından açıklandı.
.
Abdülkadir'i normal olarak izleme şansımız olmadı ama onun için söylenenler, çıkan Chelsea ve Manchester City dedikoduları beklentilerimi yükseltiyor, beni de umutlandırıyor. Fenerbahçe'nin ilk iki transferi hatta belki de son transferleri genç ve yetenekli oyuncular. Bu oyuncuların alınmasında en büyük etken Aragones midir yönetim midir bilemiyorum ama kim olursa olsun bu transfer anlayışı beni sevindiriyor.
.
Hayırlı olsun.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

24 yaşındaki oyuncuya genç sadece türkiye'de deniliyor sanırım .

Arkhe dedi ki...

Fenerbahçe kadrosundaki Gökhan Gönül'ü bile biz içinde olduğumuz şartlarda genç diye değerlendirirken ondan 3-5 ay büyük Emreciksin'i yaşlı ya da orta yaşlı olarak değerlendirmiyorum.

Adsız dedi ki...

paranın gözü kör olsun
size gelen çoğu türk gibi kulübede çürüsünler inşallah