27 Ocak 2009 Salı

Alanzinho --> Trabzonspor


Alan Carlos Gomes da Costa "Alanzinho" 26 yaşında ve Tranzonspor'ın Stabæk'den transfer ettiğini açıkladığı sol kanat oyuncusu. 2005 yılından beri Norveç liginde forma giyiyormuş ve takımı geçtiğimiz sezon şampiyon olurken yılın oyuncusu seçilmiş. Norveç liginde bunları başaran bir oyuncu burada ne yapabilir bilmiyorum ama Trabzonspor'un transferde böyle ilginç keşifleri vardır, Alanzinho'nun da iyi çıkması beni şaşırtmaz. Daha önce milli de olmamış, belki Türk bile yaparlar. Oyuncuda en çok dikkatimi çeken şey ise boyunun 1.64 olması.
.
Sezon başında adı Ankaraspor ile geçerken Papaz bu oyuncu hakkında bir değerlendirme yapmıştı. Bu değerlendirmede sözleşmesinin sezon sonunda bittiği yazıyor, eğer doğruysa verilen 3.9 milyon € bonservis bana biraz fazla geldi. Bir de aynı oyuncu için Ankaraspor'dan 1.25 milyon € talep edildiği haberleri de var.
.
Trabzonspor'da öncelikli hedef bu sene şampiyonluk değildi. Daha doğrusu şampiyonluk olmazsa olmaz, mutlak ulaşılması gereken bir hedef değildi. Önemli olan kadro istikrarını yakalayıp bu sene olmasa da sonraki senelerde sürekli şampiyonluğa oynayabilecek bir takım yaratmaktı. Ben de şanslarının az olduğunu düşünüyordum ama iyi gidişat kesenin ağzını yöneticilere iyice açtırmış. Aslına bakılırsa zaten sezon başından beri nasıl oluyorsa o kesede bir sorun yaşamıyorlardı, yaratılan bir kaynak varsa ve bu kaynak düzgün kurulan bir yapının getirisiyse bu yönetim kurulunu tebrik etmek lazım.
.
Edit: Yine Papaz söylemiş, takımı Alanzinho ile sözleşmesini çok önceden uzatmış. Ankaraspor teklif yaptığında kontratı bu kış bitiyormuş.

Hiç yorum yok: