14 Ocak 2009 Çarşamba

Fenerbahçe & Kartalspor


Türk futbolunun en büyük eksikliklerinden biri Rezerv lig olmaması, A takım yaşı gelen oyuncular forma şansı bulamadığı zaman kaybolup gidiyorlar. Bunun önüne geçmek için yapılabilecek belki de tek şey ise bir pilot takım bulmak. Galatasaray'ın uzun süredir Beylerbeyi ile böyle bir ilişkisi var, Aceto da zamanında hem Beylerbeyi hem de Galatasaray'ın 87-88 jenerasyonu ile ilgili olarak iki çok güzel yazı yazmıştı.

Fenerbahçe'nin bir ara İzmirspor ile böyle bir ilişkiye gireceği konuşulmuştu ama bu yönde somut adımlar görmedik. Bugün Vatan gazetesinde çıkan haberde Fenerbahçe'nin Kartalspor ile böyle bir yola girdiği hatta pilot takımdan da öte Kartalspor'u satın aldığı yazıyor. Bahsedilen iki arazinin değerlendirilmesi bir yana bu altyapı için de iyi bir haber. Kartalspor'un zaten böyle bir potansiyeli vardı, bu potansiyelin Fenerbahçe ile birleşmesi güzel bir adım. Başkanın Cemil Turan, teknik kadronun da Fenerbahçe'lilerden oluşmasıda iyi olmuş, Kartalspor'un başarısı ile Fenerbahçe'nin menfaatine en azından aynı derecede önem verilecektir.

Umarım bu haber doğru çıkar.
.
Edit: Resmi site yalanladı, Vatan'ın haberi ile gaza gelende hata zaten. Postu bırakıyorum, güzel Aceto linkleri var en azından.

2 yorum:

pamukk dedi ki...

ama kerizmiş kartalspor,

umarım yalan haberdir :p

pamukk dedi ki...

ulan Allah'tan başka bişey dileseymişim be..