20 Ocak 2009 Salı

Alex ve Carlos ile devam


Resmi site dün anlaşmaya varıldığını açıkladı, imzalar da Perşembe günü atılıyormuş. Aragones geldiği zaman haklı olarak çıkan Alex'in gönderileceği söylentileri herhalde artık son bulur. Bu imzaların Aragones'in onayı olmadan yapıldığına inanmıyorum.
.
Alex ile 2+1 yıllık Roberto Carlos ile ise 1 yıllık sözleşme imzalanmış. Carlos ile imzalanmasa çok üzülmezdim ama seneye de onu izleyebilecek olmamıza sevindim. Sezon başındaki o uyuşuk görüntüsünü atlatmıştı ve gayet faydalı olmaya başlamıştı, kontratın süresi de iyi olmuş. Pazar günü Fenerbahçe formasıyla 100. golünü atan Alex'in yeri bende zaten ayrı, gitseydi çok üzülecektim. Alex'li oyun formatına devam edilecek, onun varlığı ile çift forvet oynamak kolay değil, ancak orta sahanız çok güçlüyse bunu yapabilirsiniz. Bu sene için yapacak fazla bir şey yok ama Aragones'in önümüzdeki sezon için nasıl bir transfer politikası izleyeceğini merak ediyorum.
.
Bu iki isimle işi çok uzatmadan anlaşma sağlamak önemliydi, 2. devre performanslarını da direkt olarak etkileyecektir. Sırada Volkan, Lugano, Deivid ve Selçuk var. Deivid ve Selçuk ile anlaşılacağından eminim ama Volkan'dan şüpheliyim, Lugano'dan korkuyorum. Umarım fire verilmez.

Hiç yorum yok: