6 Ekim 2009 Salı

Fernando Alonso & Kimi Räikkonen


Ferrari taraftarı olan kimse Fernando Alonso’yu sevdiğini içine sindirerek söyleyemez, bu bir gerçek. Ben nefretimden dolayı iyi bir pilot olduğunu da kabul etmezdim ama bu düşüncem onu izlemeye devam ettikçe değişti. Sık sık “sanırım bu adam en iyisi” diyordum. “Sevmiyorum ama o kadar da nefret etmiyorum” diyebilmem ise McLaren’in hırsızlık davası ile başladı. Her şeyin ortaya çıkmasında onun da payı büyüktü. O eski itici hareketlerinden ve terbiyesizliklerinden de vazgeçmişti.

Alonso’nun aksine Kimi Raikkonen’i ise Ferrari sevenler arasında herhalde sevmeyen yoktur. Ben de çok severim. Ferrari öncesinde de severdim, McLaren için yarışırken de nefret etmedim. Kazandığı efsanevi şampiyonluktan sonra beni sık sık hayal kırıklığına uğrattı, pek iyi sezonlar geçirdiği söylenemez. Konsantrasyonunu kaybetmiş gibiydi, sanki onu zorla yarıştırıyorlardı. Gitmesinin Ferrari için de kendisi için de daha iyi olduğunu düşünmeye başlamıştım ama yine de “gitsin bu takımdan” diyemiyordum. Raikkonen’i önümüzdeki sezon kırmızıların içinde göremeyecek olmak üzücü ama sanırım takımdaki misyonunu tamamlamıştı. Umarım gelecek sezon Mclaren ile değil de kazanmasını isteyebileceğim bir takımda yarışır.

Bu imzanın maddi boyutunu tartışmanın pek anlamı yok, belli ki Ferrari işin o tarafından kendisine büyük fayda sağlayarak çıkıyor. Takımın ekonomisi ile ilgilinecek kadar da taraftarı değilim, ben sadece piste bakıyorum ve bence Fernando Alonso’nun transferi işin bu tarafında da Ferrari’ye çok şey kazandıracak. Neticede dünyanın en iyi pilotu gelecek sezon dünyanın en iyi takımında yarışacak.

Hoşgeldin koca kafa, güle güle buz adam..

3 yorum:

Sinan Kolat dedi ki...

gerçekten alonso'yu raikkonen kadar seven yoktur tifosi arasında. ama renault yıllarında daha itici geliyordu bana (ilk yıllarında), sonra çok daha insanı bi yanını gördüm, o zamandan beri de seviyorum herifi. o yanını görmeme sebep olan galiba hamilton ile rekbaetiydi
yazı çok güzel olmuş hakkaten

Pamukk dedi ki...

sevmiyorum Alonsoyu sevmicem de. dediğin gibi koca kafa işte.

ben sadece Ferrari taraftarıyım. yemişim pilotu.

hırsızlıktı,kazaydı gittiği yerde vukuat oluyo. inşallah Ferrari yi de yakmaz.

Pamukk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.