22 Ekim 2009 Perşembe

TNT @ Digitürk ?


Dün evde değildim, ben görmedim ama Digitürk kullanıcılarının ekranına bir mesaj gelmiş ve TNT'nin 54. kanaldan yayına başladığı yazıyormuş. Test yayını diyorlar. Kanal sadece sinema, süper, mega süper ve mega gold paketlerinde olacakmış fakat UEFA maçlarında tüm üyelere açılacakmış.

Dün maçta Ertem Şener sanki "Fenerbahçe maçında uydu ve Dsmart dışındaki digital platformlarda şifreleme olacak" gibi bir şeyler diyordu ama postun görselini de TNT'nin kendi web sayfasından aldım. Digitürk müşteri hizmetlerinin ise zaten kendine hayrı yok, her arayana başka bir cevap veriyorlarmış.

Şüphelenmemek elde değil, maç başlarken bir anda şifre girilirse şaşırmam. Evdeki kutulara TNT geldi mi bilmiyorum. Gelmediyse kanal kurulumu yaptığımda çıkar mı emin değilim. Kablolu ise sadece mutfaktaki ufak televizyonda var, orada da maç falan izlenmez. Hiç risk almayıp dışarıda izlemek de var ama hiç zevk almıyorum. Konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen ama her ihtimalde ufak bir anten, olmadı en azından aliminyum folyo edinmekte fayda var. Ben çatalı anten girişine tutturamıyorum da..

7 yorum:

Pamukk dedi ki...

ertem şener ilk yarı "Fenerbahçe maçında uydu ve Dsmart dışındaki digital platformlarda şifreleme olacak" dedi. yanlış söyledi.
2.yarı düzeltti; "uyduda şifreleme olacak, dsmart alın izleyin" dedi.

bunlara güven olmaz maç başlar çakarlar şifreyii

sananeyav dedi ki...

Karasal var rahatız yok şifre mifre derdi :D

Gürkut Gürsoy dedi ki...

digikutu stand by konumunda kalsın. kanal kendisi kuruluyor. maç şifresiz. paket ne olursa olsun digiturk olan herkes izleyecek. sadece normal uydu izleyemeyecek. d smart-digiturk-kablo-çatal-kaşık-sigara jelatinine açık maç

aksilaz dedi ki...

yine de ne olacagı maç başlayana kadar belli olmaz.

huek1907 dedi ki...

tarihe gecer. iki platform maç boyu ekrandan chat yaptılar. bir ara ekran oyle çok logo alt yazı üst yazı doldu ki, saha gözükmüyordu. en güvenilir yayın sigara jelatini çatal. gerisi palavra.

The Last dedi ki...

bu iki platformun kavgası karakolda biter. arada bize logo yazı boşluklarından maç izlemek düşer.
şimdi digiturk haksızsa d smart karşılık olarak tnt den ligi versin. kısasa kısas.
halk kazansın :p

SirEvo dedi ki...

Ben karasaldan izledim maçı, TNT üzerinden.
Digitürkmüş demekki spikerin bütün maç boyu b.k attığı. Son 15 dakika da tam ekran olarak şeffaf biçimde Dsmart logosu vardı. Demek onlara hitabenmiş.
Şöyle adam akıllı bi kavga etsinler de şu maçları da adam akıllı izleyelim. :D
Gerçi bizim için bu sezon önemi yok da, rakiplerin maçlarını izleyememek olmaz. :)