20 Ekim 2009 Salı

PES 2010


Dün ilk kez oynadım ve çok beğendim. Tabii ki her yeni PES’de olduğu gibi başta zor geliyor ama ilk oynayışımda bu kadar net beğendiğim bir PES daha önce hiç olmamıştı. Kale, zemin ve oyunculardaki grafik gelişimin yanı sıra özellikle pas ve şutlardaki reaksiyon zamanının biraz geç olması oyunu çok gerçekçi bir hale getirmiş.

Topu alıp 60 metre gitmek kolay değil, hızlı koşmak hareket kabiliyetini çok daha fazla kısıtlıyor. Hızlı oyuncularla topu alıp yardırmayı sevenler bu oyunda zorlanacak. Pas atmak eskisinden çok daha zor, zamanlamayı çok iyi ayarlamak gerekiyor. Kafa toplarında da adamı topun düşeceği yere götürmeniz gerekebiliyor, topa vurmak için ise yine zamanlama çok önemli. 4 saat falan oynadık, herhalde 8-10 maç yapmışızdır ve bir kırmızı kart bile çıkmadı. Hakemler sertliğe daha fazla müsade ediyorlar ki ben sevindim ama bazen abartabiliyorlar.

4 kişiydik, hepimiz oyunu çok beğendik. Belli ki bol bol sabahlayacağız.

4 yorum:

Pamukk dedi ki...

kahrolsun pes

benden bu kadar dedi ki...

demoda bütün oyuncular topu sabri gibi kontrol ediyordu, buna bi ayar çekmişler mi abi?

Arkhe dedi ki...

Sabri kadar olmasa da eskisinden zor olduğu kesin. İyi oyuncuların kontrolü de iyi ama bazı oyuncularda gerçekten zorlanıyordun.

E futbol zaten böyle, bence bu şekilde gerçeğe daha çok yaklaşmış.

iboay dedi ki...

Belli ki bol bol sabahlayacağız.


:)