21 Ağustos 2009 Cuma

Delgado Beşiktaş'ta


Düne kadar TFF'nin kayıtlarında Delgado Beşiktaş kadrosunda gözükmüyordu, bugün kayıtlara girmiş ki zaten lisansın veriliş tarihi de 20 Ağustos olarak gözüküyor. Bobo da kaldığına göre bu herhalde Beşiktaş'ın yabancı transferi yapmayacağı anlamına geliyor.

Delgado sakatlıktan nasıl döner bilmiyorum ama döndükten sonra da işi çok zor olacak. İnönü'de ona homurdananların sayısı zaten hiç az değildi. Sözleşmeyi dondurmadığı ve Beşiktaş'ın transfer yapmasını engellediği için tepkiler daha da artacak, özellikle hata yapması beklenecek. Türk taraftar bir futbolcuya taktı mı geri dönüşü kolay olmuyor. Delgado'nun Beşiktaş taraftarı tarafında n tekrar kabul edileceğini sanmıyorum..

4 yorum:

Pamukk dedi ki...

oynayacağı varsa da, kırılgan yapısından dolayı taraftar tepkisi oynatmaz onu artık.

Gayriciddimilliariza dedi ki...

ben ona güveniyorum.

esperanza dedi ki...

Delgado nun beni ilgilendiren ve heyecanlandıran tek kısmı

"Sözleşme Bitiş T. : 31 Mayıs 2011"

Pamukk dedi ki...

artık Beşiktaşta değil,dondu