25 Ağustos 2009 Salı

Premier League 09/10


Premier League başladı ama yaz sebebiyle ülke futboluna daha yeni uyum sağlarken İngiltere’de olanları izlediğim tek tük maçlar haricinde fazla takip edemedim. Ronaldo ve Tevez ayrıldıktan sonra United’ın ciddi güç kaybına uğradığını düşünenler haksız değiller. Diğer takımların şampiyonluk şanslarının arttığını söylemek yanlış olmaz, ben de Liverpool için çok heveslenmiştim ama önce Alonso’nun gidişi sonra da dün Aston Villa karşısında alınan mağlubiyet ile 3 maç sonunda kaybedilen 6 puan bütün umutlarımı kaybettirdi.

Manchester City’nin bu transfer politikasını göreceğimizi geçen sene tahmin edemezdim, beklediğimden akıllı transferler yaptılar. Forvet hattı için konuşmaya gerek yok, orta sahayı da zaten toparlamışlardı. En son yapılan Lescott ve Sylvinho transferleri ile çok iyi de bir savunma hattına sahip oldular. Normal şartlarda Arsenal’i geride bırakmaları sürpriz olmayacak ama Arsenal de sezona çok formda başladı. Yine de ligi Liverpool ve Arsenal’in üzerinde 3. olarak bitirmeleri beni şaşırtmayacak.

Manchester United’ın ne olursa olsun ilk ikiden aşağıya düşeceğine inanmıyorum, Burnley maçı Ferguson’un takımını küçük görmek için yeterli olamaz. İlk üç maçını kazanan iki takım var, Tottenham ve Chelsea. Tottenham’ın şampiyonluk olabilecek bir kadrosu yok ama ilk dört mücadelesine renk katacağı kesin. Chelsea’nin ise United’ı geride bırakabileceğini düşünüyorum. Ancelotti’nin elinde tam kendisine uygun bir kadro ve orta saha oyuncuları var. Drogba da sezona muhteşem başladı.

Chelsea, Manchester United, Liverpool, Arsenal, Manchester City, Tottenham ve hatta belki biraz da Aston Villa bu yıl bize geçtiğimiz sezondan daha zevkli ve çekişmeli bir Premier League izletecekler gibi gözüküyor.

1 yorum:

Pamukk dedi ki...

Ancelotti olmasa garanti şampiyon Chelsea derim. 3 haftada karar verdim evet hehe