30 Eylül 2008 Salı

Hafta sonu, bayram, tatil

Hafta sonu sportif olarak pek iyi geçmedi. Derbilerde Liverpool ve Barcelona ile sevindim, Inter'e üzüldüm. Ferrari duble yapabileceği bir yarışı 0 puanla kapattı, Fenerbahçe zaten malum..

Premier Lig'de geçtiğimiz sezonun iki parlayan yıldızı Torres ve Ronaldo açılışı bu hafta yaptılar, Torres iki gol attı, Ronaldo'dan da bir gol bir asist geldi. Tottenham yine kazanamadı, Arsenal sahasında Hull City'ye yenildi. La liga'da Barcelona ve R. Madrid deplasmanda 2-1 kazandılar. Barcelona tribününden Boixos Nois üyelerinin Espanyol tribünlerine attığı meşaleler yüzünden maça bir süre ara verildi. İtalya'da derbinin 45 dakikasını izledim, 10 kişi kaldıktan sonra bile beraberliği yakalayacak pozisyonlar bulundu ama olmadı, Milan kazandı. Lazio'da Al Sadd'dan kiralık gelen Zarate atmaya devam ediyor.

Süper Lig'de ise Beşiktaş maçının yankıları devam ediyor, Ertuğrul Sağlam maçtan sonra "Hakem kusura bakmayın dedi" demişti, şimdi hakemi ben görmedim, ekipten birine söylemiş diyor. Beşiktaş'da yine olması gerekenden biraz fazla hakem tepkisi var. Pozisyonlar hakkında herkes farklı düşünüyor, hala üzerine fikir birliğine varılamayan kararlardan dolayı kaybedilen puanları hakeme bağlayarak Beşiktaş bence hata yapıyor.

Galatasaray yine 4-1 kazandı. Atılan ilk gol ofsayt, ikincisi ise önce faul sonra ofsayt ve 2-1 olana kadar Galatasaray da aslında oyunu çözememişti. Öne geçtikten sonra ise çok rahat ve iyi bir futbol oynadılar, zaten sahadaki oyunculara bakınca da bunun çok normal olduğu görünüyor. Arda'da hala bir düşüş var ama Lincoln yükseliyor. Maçın detayına giremeyeceğim ama o iki golün maçı bambaşka bir hale getirdiği de çok açık. Galatasaray hakemle kazandı denmez, muhtemelen o iki gol olmasa da bu maçı kazanırdı ama o pozisyonlardan sonra Beşiktaş'lı arkadaşlara da hak verebiliyorum. "Belediye maçındaki gollerimizi Galatasaray'a verirlerdi, Galatasaray'ın attığı iki golü biz atsak sayılmazdı" dediklerinde ben de bir şey söyleyemiyorum.

Tatili kolay bulamıyoruz, bulunca da internet ve blog haliyle öncelik sırasını kaybediyor.

Herkese iyi bayramlar.

Hiç yorum yok: