27 Eylül 2008 Cumartesi

Sivasspor 2-1 Fenerbahçe

Kaybedilen şampiyonluk, teknik ekip değişikliği, yeni bir kadro, üst üste gelen sakatlıklar, zor maçlar, kötü futbol, hala hazır olmayı başaramayan bir takım ve sonuçta 5 haftada alınan 6 puan.. Bu dönemi minimum kayıpla atlatmak lazım diyorduk ama herhalde kaybın bundan fazlası da olamazdı..

Maç hakkında söyleyecek ne var bilemiyorum. Ortada geçen bir ilk devre, taş gibi bir Sivas takımı, iki takım da gol atabilecekken gelen Fenerbahçe golü, sonrasında yine iki takımın da yakaladığı fırsatlar, Sivasspor üstünlüğüyle geçen 2. devre ve ev sahibi takımın aldığı haklı bir galibiyet. Fenerbahçe de maçı kazanacak fırsatlar yakaladı ama kazanmış olsaydı Sivasspor'a da yazık olacağı bir gerçek.

Hiç ışık olmamasına rağmen nedense bana hala bu takım bir yerde bir seri yakalayacak gibi geliyor ama o yere kadar ne kadar hasar görecek bilemiyorum. Kaybedilen puanlar da değil tek derdim, Başkan'a karşı cephe almış güruhun seslerinin ne kadar yükseleceğini tahmin etmek zor değil.

Şampiyon olursun, olmassın, ligi geride bitirmişsin, takım üçüncü olmuş, beşinci olmuş benim için ikinci planda kalıyor. Ben Aziz Yıldırım öncesi döneme dönmek istemiyorum. Sportif başarıdan önce gelen kaygım Başkan'ın bu kulüpten uzaklaşmaması, uzaklaştırılmaması ve belli ki bunun için çok mücadele etmek gerekecek. Zaten ben şimdiye kadar diğerlerinden çok Fenerbahçe taraftarlarıyla tartıştım, genelde Fenerbahçe'lilerle mücadele ettim.

Salı günü oynanacak maç artık çok daha önemli..

Hiç yorum yok: