13 Eylül 2008 Cumartesi

Liverpool F.C. 2-1 Manchester United

Torres ve Gerard yokken açıkçası maçtan pek de umutlu değildim, hele bir de maçın başında Berbatov'un harika pası sonrasında Tevez'in golü gelince umudum iyice azaldı ama Liverpool geri dönmeyi başardı. Maçın büyük bir bölümünde üstündüler, belki goller rakip hatasından geldi ama gollerin dışında da çok pozisyon buldular, kalelerinde de fazla pozisyon vermediler ve 2001'den sonra ilk kez Anfield Road'da United'ı yenmeyi başardılar.

Benitez maçtan sonra verdiği demeçte tüm takımın mücadelesinden ve oynanan oyundan memnun olduğunu söylemiş ve iki forvetini, Kuyt ile Keane'i ön plana çıkartmış, Riera ve Babel'e de değinmiş. Riera'yı bende ilk maçında beğendim, iyi işler yapabilecek gibi duruyor ama maçın yıldızı bence bütün bu isimlerin önünde Mascherano oldu. Sahada her şeyi yaptı, Manchester hücumcularını karşıladı, top kesti, ileri çıktı, inatçılığıyla takımına bir de gol kazandırdı.

Manchester iyi değil, hiç top oynayamadılar, Van Der Sar'dan Rooney'e kadar herkes son sezonun çok uzağında gibi duruyorlar. Geçen sezona da böyle kötü başlayıp, ikinci devre uçuşa geçmişlerdi. 21 Eylül'de Stamford Bridge'e gidecekler ve orada bugün kırmızı kart gören Vidic de olmayacak, işleri kolay değil. Manchester için bu sezon da bir süre daha kötü gidecek gibi gözüküyor ama yine geri dönebilecekler mi bilinmez, ben Ronaldo'nun geçen sezonu çok arayacağını düşünüyorum ve umuyorum.

Liverpool bu sene bana daha fazla umut veriyor, sahada daha dengeli ve kişilikli bir takım var gibi. Gerrard ve Carragher gibi iki kaptana sahip olmak da büyük şans. Haftaya sahalarında Stoke City ile oynacaklar, sonra da deplasmanda Everton maçı var. Liverpool bu iki maçı da kazanırsa şampiyonluk yarışına beklenenden çok daha ciddi bir şekilde girebilir.

Hiç yorum yok: