11 Eylül 2008 Perşembe

Keşke..

Milli takıma çok soğuktum. Hepimizin bildiği, artık bir klasik olan tartışmalar, özellikle İsviçre maçı ve Emre’nin kol hareketi beni “İzlemiyorum, pek ilgilenmiyorum” boyutundan “Bu takım benim milli takımım değil” boyutuna kadar getirmişti ama Euro 2008 giden bazı şeyleri tekrar yerine koydu.

Güzel oyuncularımız var, genç, heyecanlı, yetenekli ve ciddi potansiyeli olan oyuncular.. Belçika’ya iki puan kaybedilir, belki gruptan da çıkılamayabilir ama doğru işlerin, gelecek adına güzel adımların atıldığı görülse bu tip sonuçlar sineye çekilebilir çünkü bilinir ki doğru işler yapmaya devam ettikçe başarı er ya da geç gelecektir..

Keşke bu ülkenin potansiyeli sistemli bir şekilde yönetilebilse, keşke Dünya Kupası eleme maçlarını da 2010’da mücade edecek oyuncular oynayabilse mesela ne bileyim Gökhan Zan olmasa da İbrahim Kaş, Emre Güngör olsa, Emre Belozoğlu olmasa da Nuri Şahin olsa.. Keşke bu milli takım son döneminde 150’ye yakın oyuncu denemiş olmasa..

Keşke bu takımın kaptanı tribüne kol sokmasa, teknik direktörü 4. hakeme 2-3 metre mesafeden ana avrat küfür etmese, oyuncularına tekme at emri vermese.. Keşke Euro 2008’de düzelttiğimiz imajımız, dışarıda bize karşı oluşan tüm sempati tek bir maçla gitmese.. Keşke milli maçların öncesinde veya sonrasında sadece futbol konuşulabilse, takımı en iyi motive eden şey ona buna duyulan nefret olmasa, kişiler kuyruğuyla kavga eder duruma gelmese.. Keşke bazı kişiler bazı dönemlerde milli takımı oyuncakları yapmasa..

Keşke de keşke işte..

Hiç yorum yok: