6 Şubat 2009 Cuma

Fortis Türkiye Kupası / Yarı Final


Dün akşam oynanan Bursaspor-Fenerbahçe maçı ile Fortis Türkiye Kupasının anlamsız, saçma ve sıkıcı bölümü bitti ve yarı finale çıkan takımlar belli oldu. Fenerbahçe maça daha derli toplu bir görüntüyle iyi başladı ve Alex'in güzel kontrolü sonrası yaptığı harika aşırtma ile öne geçti, iki dakika sonra ise yine Alex yine güzel bir aşırtma ile farkı ikiye çıkardı. Alex kendi gibi oynadığı zaman, bir şeyleri değiştirmek istediği zaman Fenerbahçe'yi bir gömlek yukarı çıkartıyor. Dün gösterdiği performans geri dönüş mü yoksa tek maçlık bir gösteri mi göreceğiz ama ben geri döndüğünü hissediyorum. Bu iki golden sonra maçın geri kalanında Güiza'nın gol atması dışında çok da ilginç bir şey olmadı. Bursaspor taraftarı da bir önceki gün gördükleri İnönü performansının etkisi altında mı kaldılar bilmiyorum ama dün özellikle 3-0 olduktan sonra iyice coştular.

Fenerbahçe, Beşiktaş, Sivasspor ve Ankaraspor 18 Şubat'da yapılacak kura çekimi ile eşleşecekler. Bir şekilde bu iki takımı yarı finalde eşleştirmeyecekler gibi geliyor ama ben yarı finalde Fenerbahçe-Beşiktaş eşleşmesini istiyorum. Hem fazladan iki derbi daha izleriz hem de finale bir Anadolu kulübü çıkmış olur.

3 yorum:

Pamukk dedi ki...

bursa taraftarı izimizde :)


eşleşmeler beşiktaş-ankara ,fener-sivas olsun.

liverpoolandkop dedi ki...

Fener'e Ankara'yı ayarlarlar BJK'de Sivas'tan çıkamaz, Finalde de bir organizasyon yaparlar Fener sonunda kupasına kavuşur ..

Patasana dedi ki...

yani bu 25 senedir kimsenin aklına gelmedi öyle mi??? ya da geçen sene lobimiz gsye yetmedii için mi elendik???