24 Şubat 2009 Salı

Zor..


Bir tarafım içten içe Aykut'u Rıdvan ile birlikte Fenerbahçe'yi yönetirken görmek istese de ülkenin gerçekleri hala bana erken dedirtiyor. Evet, burası Türkiye ve Bülent Korkmaz'ın Galatasaray'a teknik direktör olması da bence erken, yersiz, zamansız ve şekil olarak da düzgün değil. İlk teklif Hagi'ye gitmiş, o akıllı davranıp kısa süreli sözleşme teklifini reddetmiş. Çok yakında verdiği bir röportajında "Feldkamp orada varsa o birinci adamdır" diyen Bülent Korkmaz belki de duygusal davranarak teklifi kabul etmiş.

Bülent'in yardımcısının Cevat Güler olması da ironik, kim kime hangi teknik bilgi ile ne kadar yardım edebilir tartışılır. Muhtemelen bu işi beraber götürecekler, belki de teknik konularda Cevat Güler'in sözü ciddi anlamda geçerli olacak, Bülent'in ise motivasyon potansiyeli ve taraftar ile camia üzerindeki markası iş yapmaya çalışacak. Eskiden olsa bu iş olur diyebilirdim ama bu Galatasaray o eski bildiğimiz Galatasaray'lardan çok farklı ve bu yeni Galatasaray'da o eski adetler iş görür mü bilemiyorum. Bu karara mevzu bahis Bülent Korkmaz olduğu için sevinen Galatasaray'lılar olduğunu tahmin ediyorum ama bence aslında onlar da biliyorlar ki böyle bir yapı içinde Bülent ile bu işin olması çok zor..

2 yorum:

Pamukk dedi ki...

ligimizde bi aragones kaldı yabancı. ilginç.

Şen Şef dedi ki...

Yardımcısı Bülent Ünder olacak sanırım. Beni umutlandıran bir gelişme bu. Bülent konusunda ise uzun bir post gerekiyor elbette..