5 Şubat 2009 Perşembe

Mateja Kezman


Belki de düşüşte olan kariyerini tekrar yukarılara çıkarmak için geldiği Fenerbahçe'de ona başta taraftar olmak üzere tüm camia normalden de fazla sabır gösterdi ama yine de olmadı. İyi bir repütasyonu varmış ki buna rağmen PSG kendisine talip oldu ve bir umut oraya gitti. Hoarau da o forma altında iyi iş yapması şanssızlığı oldu, oynadığı maçları da iyi değerlendiremedi.

En son Ajaccio'ya karşı iki gol atınca kendine geldiği ve aynen devam edeceği yönünde demeçleri çıkmıştı ama dün Bordeaux ile sahalarında oynadıkları ve 3-0 kaybedip Fransa Kupasına veda ettikleri maçta oyundan çıkarken sinirlenip formasını sahanın ortasına atmış ve soyunma odasına gitmiş. Maç sonrası bizlerin zamanında çok sık duyduğu "Başarılı olmak istiyorum, ama istediğim performansı gösteremiyorum. Benim kariyerim belli, PSG taraftarları yüzde yüz randımanlı Kezman’ı daha sahada göremedi. Onlara daha iyi oynayacağım konusunda söz veriyorum" açıklamasından da yapmış ama ben bu saatten sonra Kezman için tekrar Hollanda'ya dönmekten daha hayırlı bir yol göremiyorum.

Hiç yorum yok: