6 Şubat 2009 Cuma

Orada neler oluyor?


Bir anda ortaya darbe planı yapmış paşalar gibi çıktılar ve Beşiktaş’lıları umutlandırdılar. Dün Erol Kaynar ise planladıkları buluşmayı ertelediklerini açıkladı, sebep de basit bir öğle yemeğinin yakışık olmayan noktalara çekiliyor olmasıymış. Açıkçası ben çok fazla bir şey beklemiyordum, en fazla yemek sonrası “şampiyonluk yolunda mücadelesine devam eden Beşiktaşımız için birlik beraberlik en hayırlısı olacaktır.” gibilerinden bir şeyler çıkacağını düşünüyordum. İlk sızdırılan isimler ile dün açıklama geçen isimler arasında en çok dikkat çeken eksikler Süleyman Seba ve Rahmi Koç. Buluşmayı basına sızdırmalarının amacı neydi onu da anlamadım, aslında belki bir buluşma hiç olmayacaktı. Belki de sadece biz buradayız demek ve arkalarındaki desteğe bir bakmak ya da Beşiktaş’da muhalefetin olabileceğini gösterip, o muhalefete destek olup olmadığını görmek istediler.

Ben çok bir şey anlamadım. Çevremde, bloglarda ya da forumlarda bu olanlar hakkında altı dolu fikirler de görmedim. Beşiktaş’ın Mali Genel Kurulu 8 Şubat tarihinde Lütfi Kırdar’da yapılacak. Çoğunluk sağlanamazsa ki büyük ihtimalle sağlanamayacak, ikinci ve son toplantı, çoğunluk aramadan 15 Şubat’da düzenlenecek. Belki o gün bir şeyler açığa çıkar. Açıkçası ben bile 15 Şubat’da bir şeyler olup olmayacağını merak ediyorum ama bir yandan her şeye rağmen Genel Kurulda yönetimin ibra edileceğini hissediyorum..

***

"Tüm Beşiktaşlılık duygularımızla düzenlediğimiz bir öğle yemeğinin, yakışık olmayan noktalara çekiliyor olması hepimizi derinden üzmüştür. Çok saygın Beşiktaşlıların bulunacağı bir ortamda, aslı olmayan söylentiler toplantının amacını farklı yönlere taşımaya başlamıştır. Bu sebepten dolayı toplantıyı ileri biri tarihe ertelediğimizi saygılarımızla duyururuz.

Katılımcılar: Hikmet Çetin, Serdar Bilgili, Tuncay Özilhan, Yalçın Sabancı, Ömer Sabancı, Mehmet Kazancı, Recep Yazıcı, Zafer Yıldırım, Cengiz Kaptanoğlu, Nevzat Demir, Hasan Arat, Fikret Orman, Erol Kaynar, Affan Keçeci, Hüsnü Güreli"

Hiç yorum yok: