18 Şubat 2009 Çarşamba

Fortis Türkiye Kupası / Yarı Final Eşleşmeleri



Ankaraspor - Beşiktaş
Fenerbahçe - Sivasspor

Düne kadar Beşiktaş istiyordum. İnönü olmasa bile en azından Saraçoğlu'nda bir derbi daha izlerim diye düşünüyordum ama fikrim değişmişti. Bu maç temposunda bile zorlanan Fenerbahçe için en az yıpranacağı eşleşmeyi yani Ankaraspor'u istedim ama olmadı.

Yarı final ilk maçları 4 Mart 2009, rövanş maçları ise 22 Nisan 2009'da oynanacak. İlk maçlar ile ikinci maçlar arasında niye bu kadar zaman bırakmışlar anlamadım. Fenerbahçe Nisan sonunda Sivas'a gidecek. Normal şartlarda ilk maçı deplasmanda oynamak avantaj gibi gözükse de Sivas'daki saha ve hava şartları düşünüldüğünde isabet olmuş. Beşiktaş Ankaraspor önünde tabii ki favori ama Ankara ekibinin İnönü'de ilk devre neler yaptığını gördük. Ligde iyice geri düşmeye başladıkları için kupaya çok asılacaklardır.

Bence iki eşleşme de çok güzel ve çekişmeli geçecek.

6 yorum:

Pamukk dedi ki...

kadıköyde sessiz kalan süt dökmüş kedi, inönüde çıldıran aslan parçası aykut kocaman. görüşürüz.

Arkhe dedi ki...

Olur öyle şeyler, misal Mehmet Özdilek. :)

Neticede eski takımları, hırslansalar bile göstermezler.

Pamukk dedi ki...

şifoyu kadıköyde çıldırmış görmedim. farklı örnek oldu.

2 ankaraspor gördüm biri kadıköyde biri inönüde pek benzemiyorlardı birbirlerine.

Arkhe dedi ki...

Şifo'nun Galatasaray'a atılan golden sonraki sevincini görmüşsündür ama..

Pamukk dedi ki...

aynı şeyden bahsetmiyoruz sanırım. gözgöre göre hakem tarafından biçilen takımını savunma-isyan etme gereği duymayan aykut kocamanın kadıköyde sesi çıkmadı. inönüde yok top dışardaydı diye kıyameti kopardı.

şifonun sevinci ayrı bi konu. futbolculuk zamanından kalma çok uktedir içinde gs. bu da normal. birine yatıp diğerine saldırmak değil bu yaptığı.

Arkhe dedi ki...

Peki.