25 Mart 2009 Çarşamba

Jose Mourinho & Internazionale


Mourinho'nun Inter'den sezon sonu ayrılabileceğini düşünenlerin sayısı hiç de az değil. Inter Mancini ile de şampiyon oluyordu, Mourinho'nun Şampiyonlar Liginde ilerleyemediği bir sene üst üste dördüncü şampiyonluğu kazanması çok ekstra bir olay değil. Mourinho'nun zaman zaman yaptığı açıklamaları da geçtim yüzünün hali bile İtalya'da olmaktan çok mutlu olmadığını hissettiriyordu. Tek dayanak ise Jose'nin çalıştığı yere damgasını vurmadan İtalya'dan ayrılmayacağını düşünmekti.

Kalıyorum demiş, hem de Inter'e Balotelli ve Santon gibi genç oyuncular da kazandırarak 4-5 sene daha olduğu yerde hizmet etmek istediğinden bahsetmiş. Bence biraz da popülist davranmış, arkasında potansiyeli olmayan ama günlük başarılar kazanan bir takım bırakmaktansa Inter'in geleceği için çalışıp bu hedef doğrultusunda risk almaktan korkmayacağını söylemiş. Chelsea'ye geldiğinde Scolari'nin "Daha önce hiç bu kadar iyi organize olmuş, bir o kadar da profesyonel ve potansiyeli olan bir kulüp görmedim" sözlerinden gurur duyduğunu eklemiş.

"Herkes Mourinho'nun ayrılabileceğini konuşuyor ama neden kimse onun Inter'de 4-5 sene daha kalma ihtimalinden bahsetmiyor anlamıyorum. Bu Zlatan için de geçerli" demiş ki bence Zlatan için çok uğraşmasa da olur.

Takdir ederken nefret ettiğim Mourinho bile Inter'in başında olduğu için bana sempatik gelmeye başladı ya.. Futbol işte adama laflarını böyle yedirip, yanar döner damgası yediriyor..

2 yorum:

Şen Şef dedi ki...

Ibrahimoviç'e karşı olan tavırların üzüyor beni soğan. Fantastik bi adamdan bahsediyoruz yahu. Üstelik herkes rotasyonda dönerken her maça çıkan, onun ayağına top değmeden hücum yapamayan Inter'in oyun-kurucu golcüsü bir adam. Takım olarak kötü oynadıklarında umutsuzluğa düşüp saçmalayabiliyor, da senede 3-4 kez bunu yaşatsa en az da 40-50 "ohaaa" çektirten bir adam yahu. Kimi koyacaksın yerine anlamıyorum ki?

Gelip bir G. Meazza'da seyretseydin keşke.

Arkhe dedi ki...

Gelemedik müdür, deşme yaramı işte.. Seneye artık inşallah.. :)

Abi fantastik, sıra dışı, üstün yetenekli bir adam olduğuna zerre igiraz edemem o kesin ama işte hep dediğim gibi o umursamaz tavırları beni hep rahatsız etmiştir, United ile Old Trafford'da oynanan maçta zirve yaptı. Hani siz Galatasaraylılar'ın kullanmayı çok sevdiği "ruh" olayı bu adamda hiç yok işte..

Bazen bana küçük maçların büyük oyuncusu gibi geliyor ama bunu diyerek abarttığımı da biliyorum. :)

Yerine Drogba'ya hayır demem.