11 Mart 2009 Çarşamba

Juventus 2-2 Chelsea


Maçın gollü geçeceğini tahmin etmiyordum. Hiddink'in Chelsea'si Juventus'u kilitler ve gol yemez hatta belki araya bir gol de sıkıştırabilir diye düşünüyordum ama ilk gol Juventus adına Iaquinta'dan geldi. İlk devre sonunda Drogba'nın bir şutunu Buffon çıkardı ama içeride mi dışarıda mı ben anlayamadım, sanki içerideydi. Chelsea'liler bu pozisyona çok itiraz ettiler ama pozisyondan 1-2 dakika sonra da Lampard'ın füzesini takip eden Essien'in ayağından beraberlik golünü buldular. İkinci devrede Juventus istediği baskıyı kuramadı, üzerine bir de Chiellini kırmızı kart görünce tur umutları iyice azaldı. Herhalde Belletti'nin gönlü buna el vermedi ki Del Piero'nun frikiğinde topa saçma sapan bir şekilde elle değince Juventus penaltı kazandı ve öne geçti. Bu arada Juve'de Giovinco diye biri varmış, hiç izlememiştim ama oyuna girdiği bu dakikalardan sonra baya etkiliydi. Yine de onun ve Del Piero'nun çabaları sonuç vermedi, 83. dakikada Drogba'nın attığı golle çeyrek finalistin adı kondu.
.
Salı akşamını İngiliz takımları firesiz kapattı. Bu sene dominasyonları ortadan kalkabilir diye düşünüyordum ama pek öyle olacak gibi gözükmüyor.

Hiç yorum yok: