25 Mart 2009 Çarşamba

Liverpool'da Erken Bahar


Futbol ilginç bir mevzu, bazen 90 dakika içinde anlık bazen de daha uzun vadede beklenmedik değişkenlikler gösteriyor. Şunun şurasında daha 1 ay önce Manchester United ile puan farkının bir maç fazlaları olmasına rağmen yedi puan olduğu dönemlerde işlerin Liverpool için iyi gittiğini söylemek imkansızdı. Önce Real Madrid iki kez mağlup edildi ki ikinci galibiyet standart bir galibiyetten de öteydi. Sonra Manchester United karşısında tarihi bir galibiyet geldi ve geçtiğimiz hafta da benzer bir tarife United’ın Fulham’a kaybettiği hafta Aston Villa’ya uygulandı.

Liverpool’da normal olarak yüzler gülüyor. Futbolcuları ve taraftarları en az bu galibiyetler kadar sevindiren bir gelişme daha oldu ve Rafael Benitez ile olan sözleşme sonunda uzatıldı. Bu hızlı düzelme ve olumlu gidişle beraber medyada Avrupa futbol camiasının şımarık çocuğu Real Madrid’in Gerrard’a talip olduğu haberleri dönmeye başladı. Ben Gerrard’ın Liverpool’dan ayrılacağına pek ihtimal vermedim, daha doğrusu Real Madrid’e gideceğine hiç ihtimal vermedim.

Kariyeri boyunca halinden hiç bu kadar memnun olmadığını yakın zamanda dile getiren Gerrard ile bu haberlerden sonra Liverpool yönetimi görüşmüş ve bitmesine iki sene kalan kontratını yaz aylarında uzatmak konusunda fikir birliğine varmış. Muhtemelen Carragher’dan sonra Fernando Torres ile de yaz aylarında sözleşme uzatılacakmış. Gerrard halinden memnun, Benitez’in kontrat uzatması da onu rahatlattı. Benitez’i her anlamda çok beğeniyor ve onunla çalışmaktan çok memnun. Neredeyse 20 senedir uzak oldukları şampiyonluk hakkında ise benim olduğumdan çok daha fazla umutlu olduğu kesin. Ben hala aylar önce de ilan ettiğim gibi Manchester United’in şampiyon olacağını düşünüyorum ama umarım bana en büyüğünden bir kapak olur.

Bu arada bir dip not daha doğrusu bir dilek, keşke kontratının bitimine iki yıl kalan oyuncularıyla sözleşme uzatmak için görüşen en azından diyaloğa giren Avrupa’lı yöneticileri biraz da bizim yöneticilerimiz örnek alsa da biz de her sezon Ocak ayından itibaren kanser olmasak..

Hiç yorum yok: