20 Mart 2009 Cuma

UEFA Kupası Çeyrek & Yarı Final Eşleşmeleri

.
PSG - Dinamo Kiev / Shakthar - Marsilya
Werder Bremen - Udinese / Hamburg - Manchester City
.
Şu eşleşmelere ve kalan takımlara bir daha bakıyorum da, gerçekten çok yazık. Sadece Galatasaray için değil, Fenerbahçe ve Beşiktaş için de finalinin Kadıköy'de oynanacağı UEFA Kupası mücadelesinin dışında kalmış olmak çok üzücü. İddia ediyorum üç büyük takım da şu kalan takımları eleyebilecek kapasitede. Türk takımları tarihi bir fırsatı kaçırdılar, birbirimizi yemekten böyle şeyleri düşünemiyoruz, planlayamıyoruz. Üç koca Türk takımı var ve en çok yaklaşanı çeyrek finale bile çıkamadı. Bir daha böyle bir şansın elimize geçtiğini belki benim torunum görür.
.
Çeyrek finalde de tanıdıkların eşleşmesi var, bu kez Lucescu ile Gerets karşı karşıya geliyor. Bir yandan da gözler Hamburg'un neler yapacağında olacak. Yarı final eşleşmelerine de bakınca sanki finale bir Fransız gelecek gibi gözüküyor, diğer tarafta daha sert eşleşmeler var ama en azından iki Ukrayna takımından birinin finale çıkma şansının olmaması ülke puanı açısından da iyi oldu ki ben iki takımın da eleneceğini düşünüyorum.
.
Çeyrek final ilk maçları 9 Nisan'da, rövanşları da 16 Nisan'da oynanacak. Yarı finalde ise ilk maçlar 30 Nisan, rövanşlar ise 7 Mayıs'da yapılacak.
.
Finalin tarihi 20 Mayıs...

Hiç yorum yok: